قوچان نژاد پس از پیوستن به سیدنی اف سی: هیجان زده هستم

به گزارش مجله سایه، مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان راهی تیم فوتبال سیدنی اف سی پیوست.

قوچان نژاد پس از پیوستن به سیدنی اف سی: هیجان زده هستم

به گزارش خبرنگاران، باشگاه سیدنی اف سی به طور رسمی خبر به خدمت دریافت رضا قوچان نژاد را با قرارداد قرضی تا خاتمه فصل از تیم آپوئل قبرس گفت. گوچی که تنها گل تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جام جهانی 2014 را به ثمر رساند، سابقه 44 بازی ملی و 17 گل زده را در کارنامه اش دارد.

قوچان نژاد به سایت رسمی این باشگاه استرالیایی گفت: هیجان زده هستم که به تیم سیدنی اِف سی ملحق می شوم و به دنبال چالش در اِی لیگ استرالیا و لیگ قهرمانان آسیا هستم. پیوستن به پیروز ترین باشگاه استرالیا انتقال شگفت انگیزی برای من به حساب می آید و آزمودن خودم مقابل بهترین تیم های استرالیا و آسیا تجربه ای باورنکردنی برای من خواهد بود.

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان توضیح داد: رکوردهایی که سیدنی اف سی اخیراً به ثبت رسانده، پدیده بوده و بازیکنان شگفت انگیزی هم دارد. بی صبرانه منتظر دیدار با هم تیمی های جدیدم هستم و می خواهم به آنها یاری کنم تا بر پیروزیت های خود بیفزایند و جام های بیشتری را برای تیم به ارمغان بیاوریم.

استیو کوریکا، سرمربی سیدنی اف سی نیز گفت: رضا مهاجمی جالب است که برای ما گلزنی خواهد و گزینه متفاوتی برای تیم در خط حمله خواهد بود. اینکه او سهمیه بازیکن آسیایی ما در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا محسوب می گردد یک مزیت بزرگ و حیاتی برای ما در چالشی که برای کسب جام داریم، است. ما مدتی بود قوچان نژاد را زیرنظر داشتیم و وقتی فرصتی برای جذب وی پیدا کردم، یک لحظه هم تردید نکردیم.

وی ادامه داد: گوچی بازیکنی باهوش با نگرشی درجه یک و شخصیتی بی نظیر است، از این رو او مناسب فرهنگ یکپارچه باشگاه سیدنی اف سی است. رضا بر تهدید خط حمله فوق العاده ما می افزاید.

قوچان نژاد در تیم سیدنی اف سی پیراهن شماره 16 را به تن خواهد نمود، شماره ای که در تیم ملی به تن می کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 159

به "قوچان نژاد پس از پیوستن به سیدنی اف سی: هیجان زده هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قوچان نژاد پس از پیوستن به سیدنی اف سی: هیجان زده هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید