قرارداد سرمربی تیم ملی فوتسال و دستیارانش امضا شد

به گزارش مجله سایه، به گزارش خبرنگاران، اعضای کادر فنی تیم ملی فوتسال ایران که این تیم را آماده حضور در نهمین دوره مسابقات جام جهانی فوتسال خواهند کرد، در روزهای گذشته قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر به امضا رساندند.

قرارداد سرمربی تیم ملی فوتسال و دستیارانش امضا شد

سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی ایران در کنار محمدرضا حیدریان، جلیل دوران، میشل پطروس و… قرارداد خود را تا سرانجام سال 1400 امضا نموده اند.

بلافاصله بعد از مسابقات جام جهانی فوتسال که شهریور و تیرماه 1400 برگزار می گردد، تیم ملی باید آماده حضور در مسابقات مقدماتی جام ملت های آسیا گردد.

ناظم الشریعه همچنین میخواهد محمد کشاورز را به کادر فنی خود اضافه کند و درخواست جذب این مربی جوان را به فدراسیون فوتبال هم داده است.

کشاورز در واقع جانشین محمد هاشم زاده می گردد که این فصل به دلیل مسائل اقتصادی، تیم ملی را برای کار در باشگاه گیتی پسند ترک کرد.

به گزارش خبرنگاران، سیدمحمد ناظم الشریعه شهریور 1400 راهنمایی تیم ملی فوتسال ایران را به جای خسوس کاندلاس اسپانیایی بر عهده گرفت. ناظم الشریعه تیم ملی ایران را در سال های 2016 و 2018 قهرمان آسیا کرد. همچنین ایران در زمان سرمربیگری ناظم الشریعه در جام جهانی کلمبیا به عنوان سوم رسید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 خرداد 1400 بروزرسانی: 20 خرداد 1400 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 8059

به "قرارداد سرمربی تیم ملی فوتسال و دستیارانش امضا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرارداد سرمربی تیم ملی فوتسال و دستیارانش امضا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید