غیراستاندارد بودن چمن استادیوم امام رضا (ع) به روایت دستیار گل محمدی

به گزارش مجله سایه، مهرداد خانبان آنالیزور پرسپولیس در استوری که در صفحه شخصی اش بارگذاری نموده با اندازه گیری مدعی شده چمن یک سانت و نیم از استاندارد جهانی بلندتر است.

غیراستاندارد بودن چمن استادیوم امام رضا (ع) به روایت دستیار گل محمدی

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، پیش از آغاز بازی پدیده در برابر پرسپولیس یحیی گل محمدی و افشین پیروانی به چمن بلند ورزشگاه امام رضای مشهد معترض شدند اما این اعتراضات ره به جایی نبرد. شاید آنها تصور می کردند ناظر بازی همانند ناظر بازی فولاد در برابر پیکان که دستور داد تا خط طولی زمین به جای سابق خود برنگردد بازی را آغاز نخواهد کرد دستور دهد که سریع چمن ورزشگاه را با ماشین های مکانیکی کوتاه نمایند و در غیر اینصورت بازی را آغاز نخواهد کرد، اما ناظر بازی تنها به حرف ها گوش کرد و در نهایت هم بازی در همان چمن بلند برگزار گردید.

مهرداد خانبان آنالیزور پرسپولیس در استوری که در صفحه شخصی اش بارگذاری نموده با اندازه گیری مدعی شده چمن یک سانت و نیم از استاندارد جهانی بلندتر است و در چنین شرایطی طبیعی بود که پرسپولیس نتوانست روی زمین خوب بازی کند. او با فوتبال پاک طعنه ای هم به این رفتار زد. هر چند وحید فاضلی مربی تیم پدیده در کنفرانس خبری بعد از بازی متذکر شد تیم آنها هم تیمی است که روی زمین خوب بازی می نماید و اصلا از اندازه چمن خبر نداشتند و به هیچ وجه اتفاقی که اتفاق افتاده طبیعی نبوده است.

وبلاگ خرید: وبلاگ خرید | این سیستم پیشرفته وبلاگدهی برای فروشگاه های اینترنتی است

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 7652

به "غیراستاندارد بودن چمن استادیوم امام رضا (ع) به روایت دستیار گل محمدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غیراستاندارد بودن چمن استادیوم امام رضا (ع) به روایت دستیار گل محمدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید