عرضه سالانه کال آو دیوتی ممکن است زیر نظر مایکروسافت متوقف گردد

به گزارش مجله سایه، سری تیراندازی محبوب کال آو دیوتی از سال 2005 هر سال یک بازی دریافت می نماید. به عبارت دیگر در 16 سال گذشته، ما هر سال شاهد یک نسخه تازه از این مجموعه بوده ایم. اگرچه چندین استودیوی مختلف نظیر اسلج همر، اینفینیتی وارد، تری آرک و ریون روی بازی های مختلفی از این سری کار نموده اند با این حال شاهد بازی های زیادی در مدت زمانی کوتاه بوده ایم. چیزی که بسیاری از هواداران از آن ناراضی هستند. حال طبق گزارش های تازه، این فرایند ممکن است به زودی به سرانجام برسد.

عرضه سالانه کال آو دیوتی ممکن است زیر نظر مایکروسافت متوقف گردد

طبق گزارش جدیدی از بلومبرگ، تعدادی از کارمندان رده بالا در کمپانی اکتیویژن در حال آنالیز تغییر فرایند انتشار سری کال آو دیوتی هستند و در نظر دارند که این مجموعه حداقل برای مدتی به صورت سالانه عرضه نگردد. با توجه به اینکه جدیدترین نسخه از این سری یعنی کال آو دیوتی: ونگارد، بدترین فروش را نسبت به بازی های قبلی مجموعه در یک دهه اخیر تجربه نموده و با توجه به مسائل جاری در بازی بتل رویال وارزون که به طور مستمر در تیتر خبرها قرار می گیرند، به نظر می رسد که سازندگان این سری محبوب می خواهند کمی به عقب برگردند و برخی از مسائل اساسی را برطرف نمایند.

وارزون از زمان عرضه تا به امروز محبوبیت زیادی پیدا نموده و همچنان در بین محبوب ترین بازی های بتل رویال حال حاضر واقع شده است. با این حال این بازی از زمان انتشار مسائل زیادی را تجربه نموده است. از باگ ها و گلیچ های مختلف گرفته تا متقلبین زیادی که تعدادشان رو به افزایش است، تنها برخی از مسائلی هستند که بازی در طول مدتی که عرضه شده با آن دست و پنجه نرم نموده است. این مسائل تا حدی زیاد هستند که اکتیویژن به تازگی توجه استودیوهای مختلف خود را روی برطرف این مسائل متمرکز نموده است. از طرفی خبر عرضه نشدن سالانه سری قطعا برای هواداران باعث خوشحالی است زیرا باعث می گردد تا مسائل این بازی محبوب سریع تر از قبل بهبود یابد.

با این حال اینکه این تغییرات درون استودیوها ثمری به بار خواهد آورد یا نه، باید دید. مایکروسافت به تازگی کمپانی اکتیویژن بلیزارد را با قیمت چشمگیر 68.7 میلیارد دلار خریداری نموده است. با توجه به اینکه به نظر می رسد مایکروسافت تمایل دارد تا سری کال آو دیوتی را روی پلی استیشن عرضه کند، شاید در کوششی برای جبران هزینه ها، فیل اسپنسر و ایکس باکس برای انتشار سالانه بازی های کال آو دیوتی کوشش نمایند.

از طرفی به نظر می رسد که ایکس باکس مایل است برخی از مجموعه های قدیمی و محبوب اکتیویژن بلیزارد را احیا کند. به تازگی فیل اسپنسر از سری هایی نظیر Kings Quest، گیتار هیرو و حتی HeXen نام برده است. اینکه برخی از استودیوهایی که در سال های اخیر روی مجموعه کال آو دیوتی کار نموده اند، بازی های متنوع دیگری را توسعه دهند، مایه خوشحالی است. بعلاوه این باعث می گردد تا سری کال آو دیوتی برای مدتی استراحت کند و در ادامه شاهد بازی های بهتری از این مجموعه باشیم.

منبع: VG247

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 فروردین 1401 بروزرسانی: 24 فروردین 1401 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 10831

به "عرضه سالانه کال آو دیوتی ممکن است زیر نظر مایکروسافت متوقف گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه سالانه کال آو دیوتی ممکن است زیر نظر مایکروسافت متوقف گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید