شهبازی: برخی بازیکنان ظرفیت حضور در تیم ملی را ندارند

به گزارش مجله سایه، تهران (پانا) - مربی تیم ملی فوتبال بانوان به حواشی ایجاد شده پیرامون تیم ملی واکنش نشان داد.

شهبازی: برخی بازیکنان ظرفیت حضور در تیم ملی را ندارند

به گزارش برنا، سمیه شهبازی، مربی تیم ملی فوتبال بانوان، درباره حواشی پیش آمده در اردوی تیم ملی اظهار کرد: متاسفانه نمی دانم دقیقا چه بگویم ولی اتفاقاتی که رخ داده و قهر و آشتی های که می بینم اصلا در شان تیم ملی و یک ملی پوش نیست. البته قهری هم در کار نبوده و برخی بازیکنان به اردو دعوت نشدند و برخی هم که دعوت شدن بنا به دلایل شخصی در اردوها حاضر نشدند. حالا دلیل یک ملی پوش عدم توانایی رقابت با سایر هم تیمی خودش است که واقعا دیگر کاری از دست کادر فنی بر نمی آید.

وی ادامه داد: متاسفانه رسانه ها نیز در بزرگ کردن بازیکن های این چنینی نقش پررنگی دارند ولی باز همه چیز به خود بازیکن مربوط می شود که ظرفیت این جایگاه را ندارند. آن چیزی که معمول است این است که هر کسی که در مرکز توجه قرار می گیرد باید بیشتر تلاش کند تا توانایی های خود را بالا ببرد و فروتنی کند اما بعضا برخی از ورزشکاران موضوع را وارونه برداشت می کنند و تا کمی دیده می شوند بیراهه می فرایند.

شهبازی گفت: تیم ملی برای یک نفر نیست بلکه برای همه است. ایراندوست برای دعوت بازیکنان به تیم ملی همه بازی های لیگ را زیر نظر دارد تا از همه ظرفیت ها استفاده شود اما گویا برخی تحمل رقابت را ندارند. از همه ظرفیت ها استفاده خواهیم کرد و این برای ما مهم است. ریشه این قهر و آشتی های غیرموجه را باید در سال های قبل جستجو کنیم، قاعدتا این نوع بازیکن ها حرفه ای تربیت نشدند وگرنه حالا شاهد اتفاقات اخیر نبودیم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 29 بهمن 1400 بروزرسانی: 29 بهمن 1400 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 10516

به "شهبازی: برخی بازیکنان ظرفیت حضور در تیم ملی را ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهبازی: برخی بازیکنان ظرفیت حضور در تیم ملی را ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید