سیدی: بعد از شکست دادن چین به قهرمانی امیدوار شدیم

به گزارش مجله سایه، بازیکن تیم بسکتبال جوانان ایران گفت: بعد از پیروزی مقابل چین به این نتیجه رسیدیم که می توانیم قهرمان شویم.

سیدی: بعد از شکست دادن چین به قهرمانی امیدوار شدیم

با ما همراه باشید و با سفر چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، ابوالفضل سیدی گارد رأس تیم بسکتبال جوانان ایران در خصوص قهرمانی در مسابقات زیر 18 سال آسیا گفت: بعد از 2 باخت متوالی مقابل کره و ژاپن تحت فشار زیادی بودیم و خیلی ها معتقد بودند نمی توانیم مقام بیاوریم اما انسجام تیمی ما حفظ شد و توانستیم با قدرت قهرمان شویم.

وی ادامه داد: بعد از پیروزی مقابل چین همه ما به این نتیجه رسیدیم که می توانیم قهرمان شویم. در واقع در زمان بسیار خوبی به چین خوردیم و می دانستیم که اگر این تیم را شکست دهیم می توانیم به فینال برسیم.

این بازیکن تیم بسکتبال جوانان ایران توضیح داد: بعد از بازی با ژاپن من دچار آسیب دیدگی از ناحیه کمر شدم و پزشکان تشخیص دادند که نمی توانم به بازی ادامه دهم. این تورنمنت محک خوبی برای ما بود تا در پرس ها غافلگیر نشویم. کادر فنی هم آگاهی های لازم را در خصوص این نوع بازی به ما داد.

سیدی در انتها گفت: ما بازی به بازی بهتر شدیم و پیشرفت کردیم تا به مقام قهرمانی رسیدیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 29 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 2595

به "سیدی: بعد از شکست دادن چین به قهرمانی امیدوار شدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیدی: بعد از شکست دادن چین به قهرمانی امیدوار شدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید