سولسشایر: تاکتیک های ما مقابل چلسی جواب داد، بهترین طرفداران جهان را داریم

به گزارش مجله سایه، اولگنار سولسشایر، سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد از طرفداران این تیم و عملکرد تیمش مقابل آبی پوشان لندنی تمجید کرد.

سولسشایر: تاکتیک های ما مقابل چلسی جواب داد، بهترین طرفداران جهان را داریم

به گزارش خبرنگاران، اولگنار سولسشایر که شاگردانش شب گذشته (دوشنبه) به لطف گلزنی آندر هررا و پل پوگبا به فزونی 2 بر صفر مقابل چلسی دست یافتند و راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس شدند، پس از این بازی گفت: عملکرد ما در این دیدار شگفت انگیز بود و تاکتیک های مان جواب داد. ما از هافبک های خود یعنی هررا، پوگبا و ماتیچ خواسته بودیم که بیشتر در محوطه جریمه چلسی حضور پیدا نمایند و مارکوس رشفورد و روملو لوکاکو هم در عرض بازی نمایند. تاکتیک های ما جواب داد و وقتی هم مجبور به دفاع می شدیم، کارمان را فوق العاده انجام دادیم. کریس اسمالینگ هم که به مدت دو ماه خانه نشین بود و پیش از این تنها یک بازی انجام داده بود، در این دیدار عالی کار کرد.

سرمربی موقت شیاطین سرخ در تمجید از طرفداران منچستریونایتد که در این بازی در استادیوم استمفوردبریج هم تیم محبوب شان را تنها نگذاشتند، گفت: اینطور به نظر می رسد که طرفداران ما از بازی های خارج از خانه لذت می برند. حمایت آنها از تیم فوق العاده بود. ما گاهی می گوییم که دوست داریم در خانه خود بازی کنیم اما وقتی کار به بازی های خارج از خانه می رسد ما بهترین طرفداران جهان را داریم.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: چلسی تیم خوبی است. آنها سبک بازی خود را پیدا نموده اند و بازی مقابل آنها سخت است. به نظرم خوان ماتا در فاز دفاعی بین جورجینیو و دو مدافع میانی ما عالی بازی کرد. در کارهای دفاعی ما بی نقص کار کردیم. در کل می توانستیم در کار با توپ و حفظ توپ در نیمه دوم بهتر کار کنیم، اما در نهایت مهم این بود که در یک بازی دیگر دروازه مان را بسته نگه داشتیم.

سولسشایر در ادامه با اشاره به شکست 2 بر صفر خانگی اش تیم تحت هدایتش مقابل پاری سن ژرمن در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: تیم واکنش فوق العاده ای از خود نشان داد و نتیجه فوق العاده ای کسب کردیم. بعد از بازی با پاری سن ژرمن انتقاداتی به ما شد که موقعیت هایی زیادی خلق نکردیم. تقابل با چلسی هم سخت بود، بازی سختی بود و باید بگویم بازیکنان ما هر آنچه که از آنها خواسته بودیم را در زمین به اجرا گذاشتند.

سرمربی نروژی شیاطین سرخ همچنین در مورد حریف بعدی تیمش در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس گفت: یک بازی خارج از خانه دیگر، شما می دانید که ما پس از بازی خارج از خانه مقابل تیم های آرسنال و چلسی انتظار یک بازی خانگی داشتیم، اما به هر حال شرایط همین است. ما باید در خارج از خانه به مصاف ولورهمپتون برویم و باید سخت کوشش کنیم. بازی مقابل ولورهمپتون خیلی سخت است.

وی در سرانجام در مورد بازی روی یکشنبه تیمش که یک بازی خانگی در لیگ برتر انگلیس است، یادآور شد: بازی بعدی مقابل لیورپول است و ما باید فعلاً فقط روی این بازی تمرکز کنیم. ما کار سختی در بازی برگشت مقابل پاری سن ژرمن در پاریس برای جبران شکست 2 بر صفر بازی رفت خواهیم داشت، اما در این دیدار به پیروزی 2 بر صفر رسیدیم. رقابت های لیگ برتر برای ما اهمیت بالایی خواهد داشت، اما به سرانجام بردن فصل با کسب جام هم شگفت انگیز است. جام حذفی انگلیس یکی از بهترین جام هایی است که می گردد آن را تصاحب کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 191

به "سولسشایر: تاکتیک های ما مقابل چلسی جواب داد، بهترین طرفداران جهان را داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سولسشایر: تاکتیک های ما مقابل چلسی جواب داد، بهترین طرفداران جهان را داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید