سامسونگ نمایشگرهای تاشو خود را در اختیار شرکت های چینی قرار می دهد

به گزارش مجله سایه، به گزارش یکی از رسانه های کره ای، سامسونگ نمایشگرهای تاشو ساخت خود را در اختیار شرکت های چینی قرار می دهد. طبق گزارش ها، سامسونگ حدود 1 میلیون نمایشگر تاشو با مکانیسم های عمودی و افقی را ساخته است. اگرچه در مقایسه با گوشی های معمولی چنین تعدادی اصلا زیاد نیست، اما در هر صورت شاهد افزایش استقبال از گوشی های تاشو هستیم.

سامسونگ نمایشگرهای تاشو خود را در اختیار شرکت های چینی قرار می دهد

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

حالا بر اساس این گزارش جدید، چندین شرکت چینی مشغول آماده سازی گوشی های مبتنی بر نمایشگرهای تاشو سامسونگ هستند. تمام این گوشی ها در نیمه دوم سال 2021 راهی بازار خواهند شد و از بین آن ها می توانیم به نام های اوپو و ویوو اشاره کنیم. سامسونگ بزرگترین سازنده پنل های اولد در دنیا محسوب می گردد این محصولات را در اختیار انواع و اقسام شرکت ها قرار می دهد.

اگرچه این شرکت نمایشگرهای مبتنی بر فناوری های نوین (مانند نمایشگرهای تاشو) را در ابتدا فقط برای محصولات خود استفاده می نماید، اما موفقیت بلندمدت این شرکت ارتباط مستقیمی با فروش این قطعات به دیگر شرکت ها دارد. به عنوان مثال، در سال 2017 به لطف فروش نمایشگرهای آیفون X درآمد بیشتری نسبت به ساخت و فروش گلکسی S8 را کسب کرد.

چالش اصلی سامسونگ بعد از این توجه اولیه به گوشی های تاشو، حفظ و افزایش تقاضا برای آن ها است. شرکت های چینی با کاهش قیمت این گوشی ها می توانند قیمت گوشی های تاشو را کاهش دهند و این موضوع منجر به افزایش فروش آن ها می گردد. با این حال، بدون شک بخش بزرگی از کاربران ترجیح می دهند گوشی های جذاب ولی مرسوم مانند گلکسی S21 را خریداری نمایند. به همین خاطر به نظر می رسد تا همه گیری گوشی های تاشو حداقل چند سال دیگر فاصله داریم.

  • مقایسه گلکسی S21 اولترا با آیفون 12 پرو مکس

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 اسفند 1399 بروزرسانی: 6 اسفند 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 6906

به "سامسونگ نمایشگرهای تاشو خود را در اختیار شرکت های چینی قرار می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ نمایشگرهای تاشو خود را در اختیار شرکت های چینی قرار می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید