سازمان بهداشت جهانی واکسن کرونای چین را تأیید می نماید

به گزارش مجله سایه، سازمان بهداشت جهانی در حال همکاری با چین در خصوص الزامات تایید بین المللی هر نوع واکسن کرونای چینی است.

سازمان بهداشت جهانی واکسن کرونای چین را تأیید می نماید

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران از فارس، سازمان بهداشت جهانی (WHO) در حال همکاری با چین در خصوص الزامات تأیید بین المللی هر نوع واکسن کرونای چینی است.

ماریانژلا سیمائو، دستیار مدیرکل داروها و محصولات بهداشتی این سازمان در جلسه توجیهی در ژنو گفت: دفتر سازمان بهداشت جهانی در چین و دفتر مرکزی این سازمان با مقامات نظارتی در چین کار می نمایند؛ ما در تماس مستقیم هستیم و اطلاعات و الزامات تاییدیه بین المللی واکسن ها را به اشتراک گذاشته ایم.

تدروس آدهانوم مدیرکل سازمان بهداشت جهانی نیز همزمان با تکاپو و رقابت جهانی برای ساخت واکسن گفت: این سازمان تنها واکسن کرونایی را تایید می نماید که موثر و بی خطر باشد.

مدیر اجرایی شرکت دارویی Sinovac Biotech Ltd روز یکشنبه گفت که حدود 90 درصد از کارمندان این شرکت چینی و خانواده های آنها از واکسن آزمایشی که تحت برنامه استفاده اضطراری کشور ایجاد شده، استفاده نموده اند.

یک مقام بهداشتی چین در ماه ژوئیه تأیید کرد که کشور مجاز به استفاده اضطراری از واکسن کرونایی است که توسط بعضی از شرکت های داخلی فراوری شده است.

یانگ شیاومینگ، دانشمند ارشد توسعه واکسن چین و مدیرعامل گروه ملی Biotec چین (CNBG) در مصاحبه با CCTV گفت که آنها طی چند ماه گذشته با بسیاری از کشورها توافق نامه های آزمایش های بالینی واکسن غیرفعال را امضا نموده اند.

وی اضافه کرد: بیش از 20 هزار نفر واکسینه شده اند و ایمنی واکسن ها کاملاً تضمین شده است؛ همچنین اثربخشی آنها کنترل می گردد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 2 آبان 1399 بروزرسانی: 2 آبان 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 5147

به "سازمان بهداشت جهانی واکسن کرونای چین را تأیید می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان بهداشت جهانی واکسن کرونای چین را تأیید می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید