زیرساخت های گردشگری عسلویه توسعه می یابد

به گزارش مجله سایه، به گزارش خبرنگاران، مصطفی سالاری ظهر یکشنبه در آئین افتتاح پروژه های عمرانی شهرستان عسلویه گفت: تأمین آب در بخش شرب و کشاورزی یکی از دغدغه های اساسی در شهرستان عسلویه است که کوشش داریم تا این مسائل برطرف گردد.

زیرساخت های گردشگری عسلویه توسعه می یابد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

وی اجرای طرح آبخیزداری عسلویه را به عنوان یکی از طرح های مهم در این شهرستان دانست و اضافه نمود: 200 میلیارد ریال برای استحصال روان آب ها در عسلویه سرمایه گذاری می گردد.

استاندار بوشهر همچنین از برطرف مسائل آب شرب شهرستان عسلویه با استفاده از ساخت تأسیسات آب شیرین کن اطلاع داد و اضافه نمود: در منطقه سیراف شهرستان کنگان، تأسیسات آب شیرین کن برای تأمین آب در عسلویه و جم ایجاد می گردد.

ایجاد دو دهکده گردشگری در شهرستان عسلویه

وی به ظرفیت های بالای شهرستان عسلویه در بخش گردشگری اشاره نمود و ادامه داد: عسلویه در بخش توریسم طبیعی، توریسم ساحلی و دریایی و توریسم صنعتی دارای ظرفیت های بالایی است.

سالاری از ایجاد دو دهکده گردشگری در شهرستان عسلویه اطلاع داد و اضافه نمود: طراحی های ساخت دهکده گردشگری در عسلویه اجرا شده است.

وی توسعه زیرساخت های عمرانی در سطح روستاها را نیز به عنوان یکی دیگر از طرح های موردنظر برای عسلویه عنوان نمود و گفت: ایجاد زیرساخت های موردنیاز مردم در بخش های ورزشی، راه روستایی، رفاهی و . . . را در دستور کار داریم.

استاندار بوشهر همگرایی و اتحاد مردم را به عنوان یکی از عوامل پیشرفت و توسعه شهرستان عسلویه عنوان نمود و ادامه داد: توسعه عمران روستایی و نقاط کم برخوردار را به صورت جدی در دستور کار داریم.

توسعه زیرساخت های ورزشی روستاها

وی ادامه داد: در راستای توسعه روستاهای استان، سال گذشته زمین های ورزشی چمن مصنوعی در روستاهای بالای یک هزار نفر استان ساخته شد و سال جاری نیز این فضاهای ورزشی در روستاهای بالای 500 نفر استان ایجاد می گردد.

سالاری افزود: در روستاهای زیر 500 نفر استان زمین های ورزشی خاکی تسطیح و ساماندهی خواهد شد و امکاناتی همچون تیر دروازه و نیمکت و . . . در آن ها ایجاد می گردد.

وی همچنین از ساخت زمین والیبال در روستاهای بالای یک هزار نفر جمعیت استان بوشهر اطلاع داد و اضافه نمود: بوستان های امید نیز در همه روستاهای استان اجرا خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 2347

به "زیرساخت های گردشگری عسلویه توسعه می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیرساخت های گردشگری عسلویه توسعه می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید