روزانه بیش از 3 کلاس درس در تهران ساخته می گردد

به گزارش مجله سایه، مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران از افتتاح شصت و پنجمین فضای آموزشی تهران در بهمن سال جاری اطلاع داد و گفت: روزانه بیش از 3 کلاس درس در تهران ساخته می گردد.

روزانه بیش از 3 کلاس درس در تهران ساخته می گردد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، ساخت فضا های آموزشی در کلان شهرتهران و همچنین در حوزه شهرستان های استان تهران که بسیار گسترده است، بدون وقفه در حال اجرا است.

جمعیت دانش آموزی استان تهران بیش از 2 میلیون نفر است و روزانه این تعداد در کلاس های درس حاضر شده و به تعلیم و تربیت می پردازند؛ از این رو تمام کوشش مجموعه وزارت آموزش و پرورش و نوسازی مدارس در راستای تأمین فضا های امن، مناسب و استاندارد آموزشی است.

علی شهری مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، گفت: نوسازی مدارس بر خود وظیفه می داند تا با کوشش و ممارستی که اکنون در این مجموعه در حال اجرا است، فضا های مناسب تحصیل آینده سازان این مرز و بوم را فراهم کند.

وی اضافه نمود: استان تهران که به لحاظ فضا های آموزشی از محروم ترین استان های کشور به شمار می رود، پروژه های آموزشی بسیاری را اکنون در دست انجام دارد که تا مهر 1399 آماده و تحویل ادارات آموزش و پرورش خواهد شد.

شهری به فضا های آموزشی که در بهمن ماه 1398 و در دهه مبارک فجر به بهره برداری خواهد رسید اشاره و اعلام کرد: مجموعا 6 فضای آموزشی با 39 کلاس درس و بیش از 4 هزار مترمربع زیربنا در دهه فجر امسال در تهران به بهره برداری خواهد رسید.

وی اضافه نمود: از ابتدای امسال تا به امروز نیز 65 فضای آموزشی و پرورشی با حدود 800 کلاس درس در مجموعا استان تهران احداث و تحویل ادارات آموزش و پرورش شده است تا دانش آموزان در مدارس نوساز و با استاندارد های روز به تحصیل بپردازند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران توضیح داد: از ابتدای سال 1398 تا به امروز توانسته ایم در هر روز بیش از 3 کلاس درس در استان تهران احداث کنیم که این آمار تا خاتمه امسال افزایش خواهد یافت.

وی اضافه نمود: در شرایط مالی کنونی و حمایت دولت و خیرین نیک اندیش مدرسه ساز توانسته ایم این حرکت بزرگ را در تهران که در محرومیت فضا های آموزشی قرار گرفته است انجام دهیم و در سال آینده نیز این فرایند حرکت صعودی خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 2602

به "روزانه بیش از 3 کلاس درس در تهران ساخته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روزانه بیش از 3 کلاس درس در تهران ساخته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید