رقابت گیتی پسند و سن ایچ برای صدرنشینی در لیگ برتر فوتسال

به گزارش مجله سایه، در روز دوم هفته ششم لیگ برتر فوتسال، پنج ملاقات دیگر برگزار می گردد.

رقابت گیتی پسند و سن ایچ برای صدرنشینی در لیگ برتر فوتسال

به گزارش خبرنگاران، در ادامه رقابت های هفته ششم لیگ برتر فوتسال عصر امروز (آدینه) 5 ملاقات در شهر های مختلف کشور برگزار می گردد.

در مهمترین بازی تیم گیتی پسند اصفهان که در رده دوم جدول واقع شده است برای رسیدن به صدر میزبان فردوس قم است. گیتی پسندی ها سال گذشته در اصفهان مقابل این تیم به مشکل خوردند اما حالا امیدوار به کسب پیروزی مقابل فردوس بحران زده هستند. گیتی پسند در بازی های اخیر بردهای پرگلی کسب نموده تا شاگردان کشاورز با روحیه خوب به این ملاقات بیایند.

سن ایچ ساوه صدرنشین لیگ هم در مشهد با چیپس کامل روبرو می گردد. تیم مشهدی که نمی خواهد سیمای یک پایین جدولی را به خود بگیرد مصمم به کسب امتیاز از این بازی سخت است.

کراپ الوند و راگای شهر ری نیز برگزار نماینده دیگر ملاقات عصر آدینه هستند. راگا هفته قبل به اولین برد خود رسید تا با روحیه خوب به مصاف کراپی برود که از شکست پرگل مقابل گیتی پسند زخم خورده است.

تیم های بحران زده فولاد زرند ایرانیان و حفاری خوزستان نیز جدال شش امتیازی این هفته را برگزار می نمایند چرا که تیم بازنده شرایط بد خود در جدول را ادامه خواهد داد.

در آخرین بازی امروز هم مقاومت البرز برای جبران شکست هفته قبل خود به مصاف شهروند قعرنشین می رود و امیدوار است حریف جوان خود را با شکست بدرقه کند.

همه ملاقاتهای امروز از ساعت 17 برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 9566

به "رقابت گیتی پسند و سن ایچ برای صدرنشینی در لیگ برتر فوتسال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت گیتی پسند و سن ایچ برای صدرنشینی در لیگ برتر فوتسال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید