رضایی: مسئولین سازمان لیگ هیچ درکی از فوتبال ندارند

به گزارش مجله سایه، رحمان رضایی سرمربی ذوب آهن در نشست خبری پس از بازی تیمش در برابر شهرخودرو به شدت از مسئولین سازمان لیگ انتقاد کرد.

رضایی: مسئولین سازمان لیگ هیچ درکی از فوتبال ندارند

به گزارش خبرنگاران به نقل از ورزش سه، ذوب آهن در روزی که 18 بازیکن تیمش را به دلیل ابتلا به کرونا در اختیار نداشت، در برابر شهرخودرو بازنده شد. رحمان رضایی سرمربی ذوب آهن در نشست خبری پس از بازی به شدت از عملکرد سازمان لیگ انتقاد کرد و گفت این افراد نمی دانند فوتبال را با کدام ت می نویسند.

رضایی در این نشست خبری گفت: من در خصوص بازی هیچ صحبتی ندارم. صحبت های من در خصوص قانون 11 به علاوه 5 است که وضع شده است. بنده قصد دارم بدانم که کدام منبع و مرجعی این قانون را وضع نموده است. آیا این افراد هیچ آشنایی با فوتبال داشته اند یا خیر؟ اینها فکر می نمایند که فوتبال با حرف ط دسته دار نوشته می گردد. هیچ درک و شعوری از فوتبال ندارند.

او ادامه داد: حاضرم با همه این افراد بنشینم صحبت کنم تا ببینیم این افراد از فوتبال چه چیزی می فهمند که این قوانین را وضع نموده اند. این قانون برای من خیلی جالب است. اینها چه می دانند تمرین و اردو چیست؟ اینها هیچ آشنایی با در کنار هم بودن و برگزاری جلسات بازیکنان در کنار هم ندارند. باید آدم های فوتبالی این قوانین را وضع نمایند. اینها نمی دانند زمانی که مربی با 20 بازیکن کار می نماید، حتی اگر 35 بازیکن هم داشته باشد، نمی تواند با 15 بازیکن دیگر در این شرایطی که ما داشتیم کار کند.

وی گفت: از فاصله دیروز ظهر که ما ساعت 3 بعدازظهر تمرین داشتیم، بعد از آن تا امروز صبح 12 بازیکنمان که در اردو بودند و در این هفته با ما کار کردند، به کرونا مبتلا شدند. این افراد اصلا نمی دانند فوتبال چیست. اینها نمی دانند که بازیکن در 5 جلسه تمرین تیم باید با مربی کار کند که بفهمد تاکتیک چیست و مربی از او چه می خواهد؟

او گفت: این آقایان در خانه نشسته اند و قانون وضع می نمایند. هیچ درکی از فوتبال ندارند. برای ورزش کشور متاسفم که افرادی غیر ورزشی اینگونه تصمیم می گیرند. اینها می گویند بازیکنی که در خانه اش بوده، برای بازی بیاید. از 5 بعدازظهر دیروز 12 بازیکن من به کرونا مبتلا شدند. ما اصلا به اردو نرفتیم چرا که همین بازیکنانی که بازی کردند هم مشکوک به کرونا هستند.

سرمربی ذوب آهن ادامه داد: قصد دارند فردا تست راستی آزمایی انجام دهند. این مسئله خنده دار است. بازی انجام شد. تست چی؟ برای کی؟ اگر می خواستند تست بگیرند باید دیشب یا امروز صبح این کار را انجام می دادند که تا آن زمان 11 بازیکن کرونایی داشتیم. آنها به ما می گویند بازیکنانی که در خانه هستند را صدا بزنید. قانون 11 به علاوه 5 را وضع نموده اند خب شاید چهار نفر از این 16 نفر دروازه بان باشند.

او گفت: اینها اصلا می دانند در یک تیم چند پست داریم و در هر پست چند بازیکن احتیاج است و شرایط آنها باید چگونه باشد؟ اگر در این 11+5 چهار گلر حضور داشته باشند، آن وقت باید چکار کنیم؟ یکی از این گلرها بازی می نماید، 3 گلر دیگر از بازی خارج هستند و فقط یک بازیکن تعویضی بر روی نیمکت باقی می ماند.

رضایی در ادامه گفت: اینها فوتبال را نمی فهمند. جالب این است که باشگاهها این قوانین را قبول نموده اند. باید شجاعتش را داشته باشند و بگویند اشتباه نموده اند و این جسارت را داشته باشند که بگویند قوانین را بد وضع نموده اند. اینکه بر روی اشتباهاشان مصر هستند و می خواهند بازی برگزار گردد، جای بحث دارد. واقعا فقط می توانم بگویم که متاسفم.

او گفت: از طرف سازمان لیگ و فدراسیون نماینده آمده است و می گوید تمام مسائل درست است ولی قوانین وضع شده است. آیا قوانین وحی منزل است که قابل تغییر نباشد؟ بنا بر مقتضیات زمانی باید این قوانین فرق کند. محکم تر از قانون اساسی یک کشور وجود ندارد. حتی قانون اساسی کشورها پس از مدتی اصلاح می گردد. آیا شما که یک سال پیش این قانون را وضع نموده اید، نمی توانید روی آن تجدید نظر کنید؟

رضایی در پاسخ به این سوال که ادامه لیگ را برای ذوب آهن چطور پیش بینی می نماید بیان نمود: همین طوری که الان هست، می بینم. قطعا فرقی نخواهد کرد.

او در سرانجام در پاسخ به این پرسش که تفاوت ذوب آهن با پیکان و پرسپولیس چیست گفت: این سوال را باید از مسئولان تصمیم گیرنده پرسید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 14 دی 1399 بروزرسانی: 14 دی 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 6334

به "رضایی: مسئولین سازمان لیگ هیچ درکی از فوتبال ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضایی: مسئولین سازمان لیگ هیچ درکی از فوتبال ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید