رزمایش پایداری شبکه مخابرات انجام شد

به گزارش مجله سایه، به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت ارتباطات، مرتضی رضایی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران درباره برگزاری رزمایش پایداری شبکه ارتباطی تهران گفت: سرعت عمل اپراتورهای همراه، مخابرات منطقه تهران و تیم های امداد اعزامی از استان قزوین در رزمایش پایداری شبکه ارتباطی مناسب بود.

رزمایش پایداری شبکه مخابرات انجام شد

وی با بیان اینکه رزمایش پایداری شبکه ارتباطی با حضور تمام اپراتورهای همراه ، مخابرات منطقه تهران و مشارکت استان قزوین به عنوان استان مشخص تهران انجام شد، اضافه کرد: دستورالعمل ابلاغی از طرف ستاد مدیریت بحران کشور بر اساس مشخص استان های مشخص برای مناطق 22 گانه شهر تهران تهیه شده بود که این تقسیم بندی با زیرساخت شبکه مخابراتی تهران که 7 منطقه را شامل می گردد، هماهنگی لازم را نداشت. بنابراین با هماهنگی ستاد مدیریت بحران، بومی سازی دستورالعمل بر اساس زیرساخت شبکه ارتباطی در تهران انجام شد.

رضایی ادامه داد: در این رزمایش استان قزوین به عنوان استان پیشرو و مشخص استان تهران معرفی گردید و سرعت عمل همه عوامل امدادی حاضر در رزمایش بسیار بالا بود و رزمایش زودتر از زمان مقرر به خاتمه رسید. آنچه از این رزمایش حاصل می گردد تجربه لازم برای مواقع واقعی بحران است که بتوان در حداقل زمان وضعیت شبکه را نرمال کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 1334

به "رزمایش پایداری شبکه مخابرات انجام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رزمایش پایداری شبکه مخابرات انجام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید