ذوب آهن احتیاج به خانه تکانی داشت ، با تمام توان می جنگم

به گزارش مجله سایه، به گزارش خبرنگاران، مهدی تارتار در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه ما توانستیم بازیکنان خوب لیگ یک را جذب کنیم تیم ما تلفیقی از بازیکنان جوان و با انگیزه و بازیکنان با تجربه و بادانش است.

ذوب آهن احتیاج به خانه تکانی داشت ، با تمام توان می جنگم

وی اضافه نمود: برای موفقیت ذوب آهن شبانه روز کوشش می کنیم. امیدواریم که ذوب آهن به روزهای خوب خود بازگردد زیرا ذوب آهن یک تیم ریشه دار و پر افتخار است تیمی که شخصیت دارد طرفداران و پیشکسوتان باید کمی شکیبا باشند.

بعضی بازیکنان مدنظر به تیم های صنعتی رفتند

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ضمن تقدیر از کمیته جابجایی باشگاه ادامه داد: شاید از نظر بودجه دچار کمبود باشیم اما ذوب آهن دارای زیرساخت ها و نرم افزار و نیروی انسانی خوب و کامل است، من از جذب بازیکنان راضی هستم هرچند در بعضی پست ها به علت کمبود بودجه نتوانستیم بازیکنان مد نظر را جذب کنیم و آنها به باشگاههای صنعتی با بودجه های بالا رفتند اما در کل از جذب بازیکنان راضی هستم.

وی ادامه داد: من و تیم همراهم هر جا رفتیم ثبات داشته است، ما تیمی هستیم که تغییرات گسترده ای داشته ایم اما احتیاج بود یک خانه تکانی اساسی انجام گردد 13 بازیکن نو جذب نموده ایم که احتیاج به هماهنگی دارند.

98 درصد جابجایی به خاتمه رسیده است

تارتار افزود: انشاالله همراه با یک قرعه خوب امیدواریم نتایج خوبی بگیریم سعی کردیم بازیکنانی را جذب کنیم که بتوانند در چند پست راحت بازی نمایند باید تا زمان داریم با جدیت کار کنیم.

وی تاکید نمود: جابجایی ما 98 درصد تمام شده است سهمیه خودمان را در لیگ برتر و لیگ زیر 23 سال جذب نموده ایم، خروجی بازیکنان دیگر بستگی به خود بازیکنان دارد؛ من یک کادر فنی بسیار قوی در کنار خود دارم که نقش اصلی در موفقیت تیم دارند ما با تمام توان برای موفقیت ذوب آهن می جنگیم.

از تیم های پایه استفاده می کنیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در مورد تیم های پایه و بازیکنان پایه گفت: در روز اول حضورم در اصفهان در تمرینات تیم امید حضور یافتم و سپس دو روز تیم های جوانان و امید را در تمرینات تیم و یک مسابقه محبت آمیز مورد بررسی قرار دادم. بازیکنی اگر توان حضور در لیگ برتر را داشته باشد حتماً از وی استفاده خواهیم کرد

وی توضیح داد: به اتفاق همکارانم بررسی خوبی از تیم ذوب آهن داشتیم و توانستیم مسائل تیم را در بعضی پست ها بخصوص در خط دفاع و ستون فقرات تیم شناسایی کنیم و سعی کردیم ساختار دفاعی تیم و بعضی پست های دیگر را ترمیم کنیم بازیکنان ما هم مؤثر و پر کوشش هستند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 شهریور 1400 بروزرسانی: 17 شهریور 1400 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 8990

به "ذوب آهن احتیاج به خانه تکانی داشت ، با تمام توان می جنگم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ذوب آهن احتیاج به خانه تکانی داشت ، با تمام توان می جنگم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید