دبیر جایزه جلال: حمایت گرنت از انتشار آثار چهره های برتر ادبیات دفاع مقدس در خارج از ایران

به گزارش مجله سایه، دبیر اجرایی جایزه جلال از مذاکره با دبیرخانه گرنت برای حمایت از ترجمه و انتشار 10 چهره برتر ادبیات دفاع مقدس در بخش ویژه این دوره اطلاع داد.

دبیر جایزه جلال: حمایت گرنت از انتشار آثار چهره های برتر ادبیات دفاع مقدس در خارج از ایران

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، مصطفی جلالی دبیر اجرایی جایزه جلال با اشاره به چهره های برتر بخش ویژه سیزدهمین دوره جایزه جلال که از سوی اصحاب رسانه انتخاب شده اند، گفت: چهره های چهل سال ادبیات داستانی دفاع مقدس با داوری اهالی رسانه و خبرنگاران به عنوان بخش ویژه سیزدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد انتخاب شده اند.

وی ادامه داد: برای تجلیل از چهره های برتر داستان و مستندنگاری دفاع مقدس هر کدام 10 میلیون تومان هدیه نقدی، لوح تقدیر به امضای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و نشان جایزه جلالدر نظر گرفته شده است که پس از اختتامیه تقدیمشان می گردد.

جلالی توضیح داد: هم چنین برای ترجمه آثار این چهره ها در خارج از کشور با دبیرخانه گرنت مذاکراتی داشتیم تا با حمایت گرنت آثار این چهره ها در خارج از ایران نیز منتشر و توزیع گردد.

وی در پاسخ به این پرسش گه نهاد های مرتبط دیگر نیز در حمایت از چهره های برتر ادبایت دفاع مقدس مشارکت داشتند یا خیر، گفت: خیر، به رغم اعلام اسامی چهره های برتر داستان و مستندنگاری دفاع مقدس در بخش ویژه، هنوز هیچ مجموعه ای اعلام آمادگی نکرده است.

البته این موضوعی نیست که ما از مجموعه های دیگر درخواست کنیم. اگر خودشان مایل باشند ما هم آماده اعلام همکاری و مشارکت هستیم. منت پذیرشان هم خواهیم بود که به این ذخایر ادبیات توجه نشان میدهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 بهمن 1399 بروزرسانی: 8 بهمن 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 6555

به "دبیر جایزه جلال: حمایت گرنت از انتشار آثار چهره های برتر ادبیات دفاع مقدس در خارج از ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبیر جایزه جلال: حمایت گرنت از انتشار آثار چهره های برتر ادبیات دفاع مقدس در خارج از ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید