خبرنگاران 85 میلیارد ریال خدمات درمانی و بهداشتی به مددجویان قزوینی پرداخت شد

به گزارش مجله سایه، قزوین - خبرنگاران - مدیر کل کمیته امداد استان قزوین گفت: 85 میلیارد ریال خدمات درمانی و بهداشتی از ابتدای امسال به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان پرداخت شده است.

خبرنگاران 85 میلیارد ریال خدمات درمانی و بهداشتی به مددجویان قزوینی پرداخت شد

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

مهر علی حق گویان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد : این خدمات بهداشتی و درمانی در هشت بخش مختلف به مددجویان پرداخته شده که امیدواریم مسائل آنها را در بهبود بیماری خود رفع کرده باشد.

وی اضافه کرد: این خدمات درمانی و بهداشتی در بخش های مختلفی از جمله رفع سوء تغذیه بچه ها، حق بیمه اجتماعی، ارتقای شاخص های بهداشتی بهداشت، کمک ویژه غیر بیمه، کمک به بازماندگان فوتی کرونا، تغذیه مادران باردار و شیرده، کمک به تامین تجهیزات بیماران صعب العلاج و کمک به آسیب دیدگان کرونا اجرا شده است.

این مسوول گفت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا در سطح کشور 2 بخش ویژه برای بیماران کرونایی در نظر گرفته شده که خوشبختانه توانسته بسکمک از مسائل بازماندگان نفرات فوت شده و نیز آسیب دیدگان کرونایی را رفع کند.

حق گویان اضافه کرد: خدمت رسانی مطلوب کمیته امداد امام خمینی (ره) به نیازمندان و جامعه هدف خود ارتباط مستقیمی با میزان کمک و همکاری خیران و موسسه های خیریه دارند که در این زمینه امیدواریم مردم خیر و نوع دوست استان قزوین مشارکت خود را در برنامه های این نهاد افزایش دهند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین گفت: این نهاد علاوه بر خدمات درمانی و بهداشتی در بسکمک از بخش های مختلف مانند تامین جهیزیه، ایجاد اشتغال، تهیه و توزیع بسته های بهداشتی، تهیه و توزیع لوازم التحریر، احداث مسکن و غیره فعالیت می کند.

هم اکنون 60 هزار و 171 مددجو از کمیته امداد استان قزوین خدمات دریافت می کنند.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 اسفند 1399 بروزرسانی: 15 اسفند 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 6996

به "خبرنگاران 85 میلیارد ریال خدمات درمانی و بهداشتی به مددجویان قزوینی پرداخت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 85 میلیارد ریال خدمات درمانی و بهداشتی به مددجویان قزوینی پرداخت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید