خبرنگاران 6 طرح شهرداری آستارا در هفته دولت افتتاح می گردد

به گزارش مجله سایه، آستارا - خبرنگاران - شهردار آستارا از آماده افتتاح شدن 6 طرح گردشگری، عمرانی و زیباسازی شهری با اعتباری بالغ بر 64 میلیارد ریال، بمناسبت هفته دولت اطلاع داد.

خبرنگاران 6 طرح شهرداری آستارا در هفته دولت افتتاح می گردد

جواد معیتی عصر شنبه به خبرنگار خبرنگاران گفت: در هفته دولت تابلوی تالاب استیل، پارک محله در کوچه پانزدهم خیابان شهید رستمیان، هزار و 140 متر کانال جمع آوری و راهنمایی آب های سطحی خیابان فرهنگیان، کوچه های هفتم شهید خدایی، اکبرزاده، پنجم و هفتم شهید رستمیان و نهم خلیل آباد، آزادسازی حریم رودخانه مرداب حدفاصل خیابان فارابی تا عباسیه جنوبی، آسفالت معابر به مساحت 35 هزار متر مربع و کف سازی و پیاده رو سازی به مساحت پنج هزار و 500 متر مربع به بهره برداری می رسد.

وی اعلام کرد: روز گذشته آئین بدرقه تیم فوتبال شهرداری آستارا برای حضور پیروز در هفته پایانی لیگ دسته دوم کشور در استادیوم وحدت برگزار گردید و امیدواریم این تیم فردا یکشنبه با پیروزی پرگل برابر کاسپین قزوین، برای نخستین بار بتواند به لیگ دسته اول کشور صعود کند.

شهردار آستارا اضافه کرد: تیم فوتبال شهرداری این شهر با بیش از دو دهه سابقه فعالیت درخشان در لیگ های استانی و کشوری با حداقل هزینه ها مدیریت می گردد و نیازمند حمایت طرفداران است.

هفته نخست شهریور ماه سالگرد شهادت رجایی و باهنر رئیس جمهوری و نخست وزیر وقت در سال 1360، هفته دولت نامگذاری شده است.

شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و مرکز آن از هزار هکتار وسعت و 51 هزار و 579 نفر جمعیت برخوردار است.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 مهر 1399 بروزرسانی: 17 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 4967

به "خبرنگاران 6 طرح شهرداری آستارا در هفته دولت افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 6 طرح شهرداری آستارا در هفته دولت افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید