خبرنگاران تداوم فرایند کاهش ورود مسافر به مشهد

به گزارش مجله سایه، مشهد- خبرنگاران- معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: همچنان شاهد تداوم فرایند کاهش ورود مسافر به مشهد هستیم.

خبرنگاران تداوم فرایند کاهش ورود مسافر به مشهد

محمد صادق براتی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: روز دهم فروردین ماه جاری همانند روز قبل از آن هیچ قطار خروجی یا ورودی از راه آهن مشهد حرکت نداشته و میزان کاهش در این بخش نسبت به مدت مشابه پارسال 100 درصد است.

وی ادامه داد: در این روز 12 پرواز با هزار و 191 مسافر وارد مشهد شدند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه پارسال 89 درصد کاهش دارد.

وی گفت: همچنین دیروز 11 پرواز خروجی با هزار و 121 مسافر از فرودگاه مشهد انجام شد.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی اضافه کرد: روز دهم فروردین ماه در بخش حمل و نقل عمومی جاده ای نیز 48 سفر با 524 مسافر ورودی به مشهد ثبت شد که نسبت به مدت مشابه پارسال 95 درصد کاهش داشت و 105 سفر نیز با 2 هزار و 662 مسافر خروجی از این شهر به ثبت رسید.

براتی ادامه داد: طی روز گذشته 35 هزار و 998 دستگاه خودرو شخصی با 89 هزار و 995مسافر وارد مشهد و 37 هزار و 623 خودرو با 94 هزار و 57 مسافر نیز از مشهد خارج شد.

وی با بیان اینکه میزان ورود مسافر به مشهد در مقایسه با مدت مشابه پارسال حدود 62 درصد کاهش دارد گفت: این در حالی است که خودروهای دارای پلاک داخل استان و مشهد از این آمار تفکیک نشده است.

وبلاگ خرید: وبلاگ خرید | این سیستم پیشرفته وبلاگدهی برای فروشگاه های اینترنتی است

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 3360

به "خبرنگاران تداوم فرایند کاهش ورود مسافر به مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تداوم فرایند کاهش ورود مسافر به مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید