خبرنگاران بازگشت حاشیه ها به گل ریحان البرز

به گزارش مجله سایه، کرج- خبرنگاران- تیم فوتبال گل ریحان، تنها نماینده این استان در رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور است که مهم ترین برنامه اش را صعود به لیگ برتر قرار داده است.

خبرنگاران بازگشت حاشیه ها به گل ریحان البرز

این تیم در نیم فصل گذشته به سرمربیگری محمد نصرتی توانسته با بازی های بسیار خوبی که از خود به نمایش گذاشته بود به عنوان یک حریف جدی برای دیگر رقبا مطرح گردد.

اما این موفقیت ها دوامی نیاورد و این تیم در نیم فصل دوم نتوانست به خوبی بدرخشد و صندلی خود را در صدر جدول لیگ از دست داد.

باتعطیل شدن لیگ به دلیل شیوع ویروس کرونا، اخبار جدید ضد و نقیض بسیاری از درون این تیم و باشگاه به بیرون درز کرد، اخباری که نه منبعی آنها را تائید و نه تکذیب می کرد.

مدیریت باشگاه و سرمربی تیم تغییر و افراد دیگری طبق شنیده ها در فضای مجازی و رسانه ها البته بدون بیان منبع برای باشگاه انتخاب و در کمتر از یک هفته اخبار دیگری مبنی بر بازگشت سرمربی قبلی به این تیم و تغییر دوباره مدیریت باشگاه منتشر شد.

با این وجود، تمرینات برای حضور دوباره در رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور، زیر نظر محمد نصرتی سرمربی این تیم انجام و مدیریت جدید باشگاه نیز کوشش می کرد تا با پرداخت کردن درصدی از مبلغ قراردادهای بازیکنان، آنها را برای حضور در رقابت ها دلگرم سازد.

اما گویی حاشیه ها دست از سر این تیم برنداشتند و طی 2 روز گذشته اخباری مبنی بر اعتصاب تعدادی از بازیکنان تیم به دلیل پرداخت نشدن دستمزدهایشان منتشرشد، این اعتصاب در حالی صورت گرفته که با شروع رقابت های لیگ دسته یک، سه شنبه دهم تیرماه گل ریحانی ها میزبان فجر سپاسی هستند

محمود عربی معاون ورزشی باشگاه فرهنگی ورزشی گل ریحان البرز به خبرنگاران گفت: مقرر شده بود که روز پنجشنبه پنجم تیرماه مبلغی از قرارداد بازیکنان به آنها پرداخت گردد، اما یک روز قبل از پرداخت این بازیکنان دست به اعتصاب زدند.

وی افزود: با این وجود به کادر اجرایی و اداری روز پنجشنبه، مبلغ پرداخت و امروز نیز قرار است که کمیته انضابطی برگزار تا دلیل اینکه یک روز قبل از پرداختی ها این اعتصاب ها صورت گرفت تعیین گردد.

عربی با بیان اینکه ساعت 17 امروز قرار است تمرین بازیکنان برگزار گردد گفت: قول هایی از سوی بازیکنان داده شده که در تمرینات امروز شرکت نمایند.

وی با اشاره به بازی روز سه شنبه با فجر سپاسی افزود: باشگاه مسئله ای برای برگزاری این بازی ندارد اما استادیوم انقلاب کرج، مشکلاتی از جمله مشکل نور دارد، این مساله را که دیگر باشگاه نباید رفع کند، البرز تنها یک تیم در رقابت های لیگ دسته یک دارد و این تیم نیازمند حمایت است.

رییس هیات فوتبال البرز نیز در گفت وگویی با خبرنگاران ضمن ابراز بی اطلاعی از شرایط گل ریحان عنوان می نماید، این در حالی است که این تیم روز سه شنبه با فجر سپاسی بازی دارد و ما هنوز هیچ برنامه ریزی نکردیم.

گل ریحان البرز هم اکنون با 40 امتیاز در مکان هفتم جدول لیگ دسته یک فوتبال کشور واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 2 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 4438

به "خبرنگاران بازگشت حاشیه ها به گل ریحان البرز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بازگشت حاشیه ها به گل ریحان البرز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید