جلسه همفکری معاونت فرهنگی دانشگاه شریف به صورت مجازی برگزار گردید

به گزارش مجله سایه، جلسه همفکری مجازی معاونت فرهنگی با حضور هیئت رئیسه دانشگاه و فعالان دانشجویی دانشگاه شریف برگزار گردید.

جلسه همفکری معاونت فرهنگی دانشگاه شریف به صورت مجازی برگزار گردید

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، در نخستین روز شروع به کار مجدد دانشگاه مجازی شریف، جلسه ای به میزبانی معاونت فرهنگی دانشگاه و با حضور فتوحی،رئیس دانشگاه، تعدادی از مسئولین دانشگاه و همچنین فعالین فرهنگی برگزار گردید.

در این جلسه مسولین دانشگاه هر یک به ارائه گزارش و توضیحاتی پیرامون فعالیت های مختلف در بخش مربوط به خود پرداختند و پس از آن تعدادی از فعالین دانشجویی مسائل مختلف شان، از کمبود ظرفیت ها برای تداوم ارائه فعالیت های فرهنگی بصورت مجازی تا سایر معضلات نیازمند راهکار گفتند و در بیشتر موارد هم از سوی ریاست دانشگاه قول مساعدت دریافت کردند، همچنین گفته شده این جلسات به جهت همفکری و مساعدت بیشتر ادامه دار خواهند بود.

گفتنی است، سه شنبه 12 فروردین ماه نیز حسینی، معاون فرهنگی دانشگاه شریف جلسه ای مجازی با فعالین فرهنگی داشته و پیرامون ایده هایی برای برگزاری آنلاین ارائه ها و برنامه های فرهنگی (موسیقی، ارائه نشریات و...) در ایام قرنطینه و برای عموم دانشجویان صحبت شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 3431

به "جلسه همفکری معاونت فرهنگی دانشگاه شریف به صورت مجازی برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه همفکری معاونت فرهنگی دانشگاه شریف به صورت مجازی برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید