توجه ویژه به ایجاد نشاط اجتماعی در برنامه های نوروز 99 قزوین

به گزارش مجله سایه، معاون امور عمرانی استاندار و قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر استان قزوین تاکید کرد: در برنامه ریزی برای اجرای برنامه های نوروز 99 ایجاد نشاط اجتماعی به صورت خاص در دستور کار گیرد.

توجه ویژه به ایجاد نشاط اجتماعی در برنامه های نوروز 99 قزوین

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان قزوین با موضوع نوروز 99، ظهر روز یکشنبه 6 بهمن ماه 98 به ریاست علی فرخزاد معاون امور عمرانی استاندار و قائم مقام ستاد، علیرضا خزائلی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین و دبیر ستاد، روسای کمیته ها و دستگاههای اجرایی عضو ستاد در سالن جلسات مدیریت بحران استانداری قزوین برگزار گشت.

در این جلسه فرخزاد با تاکید بر معرفی ظرفیت های گردشگری نقاط مختلف استان در نوروز 99 گفت: در نوروز 99 علاوه بر معرفی آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری شهر قزوین، باید معرفی ظرفیت های گردشگری مناطق روستایی استان به عنوان مقاصدی نو برای گردشگران ورودی در دستور کار گیرد و برنامه های پیش بینی شده برای نقاط خاص از جمله دریاچه اوان در منطقه الموت از سوی دستگاههای ذیربط اعلام و با جدیت پیگیری شود.

فرخزاد اظهار کرد: با توجه به شرایط اجتماعی و سیاسی کشور توجه ویژه به ایجاد نشاط اجتماعی در اجرای برنامه های نوروز در دستور کار متولیان اصلی حوز ه های فرهنگی و اجتماعی به ویژه شهرداری قرار گیرد.

معاون امور عمرانی استاندار همچنین در این جلسه ضمن اشاره به نقش موثر تبلیغ در مبداء برای جذب بیشتر گردشگران در ایام نوروز تاکید کرد: ضروری است تشکیل جلسات آسیب شناسی و بررسی نقاط قوت و ضعف نوروز سال پیش و انجام هماهنگی های لازم برای تبلیغ در مبدأ به خصوص در شهرهای تهران و کرج با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان و شهرداری پیگیری شود.

قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر استان قزوین در ادامه افزود: باید با تقسیم کار بین دستگاههای اجرایی و استفاده از ظرفیت های بین راهی با همکاری مجموعه های راهداری و حمل و نقل جاده ای نهضتی برای معرفی جاذبه های گردشگری در جاده های استان راه اندازی شود.

فرخزاد در این جلسه همچنین بر حضور نمایندگان سازمانهای مردم نهاد ، آژانس های گردشگری و مجتمع های بین راهی در جلسات کارگروه گردشگری و استفاده از نقطه نظرات آنها برای برنامه های نوروز و تشکیل جلساتی جداگانه با حضور نمایندگان اصناف مختلف و سازمان صمت برای انجام هماهنگی های لازم و خدمات رسانی مطلوب به گردشگران نوروزی تاکید کرد.

در این جلسه نقاط ضعف و قوت نوروز 98 توسط اعضای ستاد مورد بررسی قرار گرفت و احکام ابلاغ شده توسط استاندار قزوین به روسای کمیته ها و اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر استان اهدا شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 2563

به "توجه ویژه به ایجاد نشاط اجتماعی در برنامه های نوروز 99 قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توجه ویژه به ایجاد نشاط اجتماعی در برنامه های نوروز 99 قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید