تقاضا در بازار گوشت افت کرد

به گزارش مجله سایه، خبرنگاران : رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی اظهار داشت، با توجه به بارش برف در مناطق مرزی و مسائل خروج دام، قاچاق محدود شد.

تقاضا در بازار گوشت افت کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران؛ علی اصغر ملکی رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی از ثبات قیمت گوشت در بازار خبر داد و گفت: هم اکنون هر کیلو شقه گوسفندی بدون دنبه با نرخ 100 تا 103 هزار تومان به مغازه دار و با احتساب 10 درصد سود 110 تا 115 هزار تومان به مصرف کننده عرضه می شود.

وی با اشاره به اینکه بازار گوشت تعریفی ندارد، اضافه نمود: با توجه به خاتمه ماه و معطوف شدن هزینه ها به شب یلدا، خریداری در بازار گوشت نیست.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی قیمت کنونی هر کیلو دام زنده را 47 تا 48 هزار تومان گفت و گفت: در حال حاضر مسئله ای در عرضه دام وجود ندارد.

این مقام مسئول درباره آخرین شرایط قاچاق دام بیان نمود: قاچاق دام به سبب اعمال نظارت دستگاه های ذی ربط و بارش برف در مناطق مرزی محدود شده است چرا که به علت شرایط جوی، خروج دام با مشکل روبروست.

ملکی در خاتمه درباره آینده بازار گوشت شرح داد: با محدودیت قاچاق دام، بره های داخل در بازار توزیع می شود که این موضوع به تعادل قیمت در بازار کمک می کند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 6 بهمن 1399 بروزرسانی: 6 بهمن 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 6527

به "تقاضا در بازار گوشت افت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقاضا در بازار گوشت افت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید