تصویب طرح ورود بدون ویزا به روسیه در یورو 2020

به گزارش مجله سایه، مجلس دولتی دومای روسیه طرح دولت این کشور برای ورود بدون ویزای طرفداران خارجی به روسیه جهت تماشای دیدارهای جام ملت های اروپا 2020 را تصویب کرد.

تصویب طرح ورود بدون ویزا به روسیه در یورو 2020

به گزارش خبرنگاران و به نقل از اسپورت 24 روسیه، مجلس دوما امروز (سه شنبه) طرح پیشنهادی دولت روسیه مبنی بر ورود بدون ویزای طرفداران خارجی از سراسر دنیا به این کشور جهت تماشای بازی های جام ملت های اروپا 2020 را به تصویب رساند. در طرح پیشنهادی دولت روسیه هر طرفدار خارجی در دوره برگزاری این رقابت ها با در دست داشتن بلیت یک بازی و مدرک شناسایی معتبر می تواند بدون ویزا وارد خاک این کشور گردد. این قانون شامل حال داوطلبان افتخاری یوفا نیز خواهد شد.

در بخشی دیگر از طرح تصویب شده در دومای روسیه استفاده طرفداران فوتبال در جام ملت های اروپا 2020 همانند جام دنیای 2018 از حمل ونقل رایگان عمومی شهر سن پترزبورگ و منطقه لنینگراد پیش بینی شده است.

مجلس دوما همچنین از دولت روسیه خواسته تا یک روش ساده و سریع را برای صدور مجوز جذب و استفاده از کارگران خارجی جهت برنامه های کاری فدراسیون فوتبال روسیه، اتحادیه فوتبال اروپا و سازمان های محلی ایجاد کند.

سن پترزبورگ یکی از 12 شهر میزبان جام ملت های اروپا 2020 با برگزاری سه بازی مراحل گروهی و یک بازی یک چهارم نهایی خواهد بود.

از وبلاگ انجمن میهن مال دیدن فرمایید.
منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 285

به "تصویب طرح ورود بدون ویزا به روسیه در یورو 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویب طرح ورود بدون ویزا به روسیه در یورو 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید