تخلف آیین نامه ای در انتخاب دبیر فدراسیون دوومیدانی

به گزارش مجله سایه، یک منبع آگاه اعلام کرد که وزارت ورزش و جوانان در انتخاب دبیر فدراسیون دوومیدانی تخلف آئین نامه ای کرده است.

تخلف آیین نامه ای در انتخاب دبیر فدراسیون دوومیدانی

به گزارش ، در حالی که امروز بعد از انصراف احسان مهاجر شجاعی از دبیری فدراسیون دوومیدانی، علی دانشمندفرد از سوی وزارت ورزش و جوانان به عنوان دبیر مجمع انتخابات این فدراسیون انتخاب شد، اما یک منبع آگاه بیان نمود که شروین اسبقیان رئیس امور مشترک فدراسیون ها تخلف آئین نامه ای کرده است چرا که صیامی همچنان دبیر فدراسیون هست و استعفایی نکرده است.

همچنین طبق اظهارات منبع آگاه، محمد رضا داور زنی معاون توسعه ورزش قهرمانی استعفا داده است و باید جایگزینی برای او انتخاب شود تا او بتواند حکم دبیر مجمع فدراسیون دوومیدانی را صادر کند و انتخاب دبیرکل خارج از اختیارات اسبقیان است.

طبق ماده پنج اساسنامه فدراسیون های ورزشی، دبیر فدراسیون عهده دار وظایف دبیر مجمع انتخابات خواهد بود. چنانچه دبیر فدراسیون قصد نامزدی ریاست فدراسیون را داشته باشد یک نفر جایگزین از سوی رئیس فدراسیون به عنوان سرپرست دبیری تعیین خواهد شد.

تبصره 2: در صورت استعفا دبیر فدراسیون، یک نفر به انتخاب رئیس مجمع به عنوان دبیر مجمع منصوب و کلیه وظایف دبیر را در حیطه دبیری مجمع عهده دار می شود.

تبصره 3: سرپرست دبیری فدراسیون می تواند با ابلاغ رئیس مجمع عهده دار وظایف دبیر مجمع شود.

به هر حال طبق این آئین نامه اسبقیان رئیس امور مشترک فدراسیون ها تخلف کرده است و اجازه انتخاب دبیر فدراسیون دوومیدانی نداشته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 14 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 1597

به "تخلف آیین نامه ای در انتخاب دبیر فدراسیون دوومیدانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخلف آیین نامه ای در انتخاب دبیر فدراسیون دوومیدانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید