تجربه آدرنالین در پارک ناتز بری آمریکا

به گزارش مجله سایه، پارک ناتز بری (Knotts Berry) با افتتاح ترن هوایی درخشید و هیجان انگیزترین تفریحات را در آن می توانید تجربه کنید.

تجربه آدرنالین در پارک ناتز بری آمریکا

پارک ناتز بری (Knotts Berry) در کالیفرنیا، شانس تجربه آخرین حد آدرنالین را به گردشگران هدیه می نماید. اولین ترن هوایی سقوط آزاد این پارک با استقبال بی نظیری رو به رو شد.

ترن هوایی هنگ تایم (Hangtime) داوطلبان را در ارتفاع 50 متری از سطح پارک در حالی که آن ها با زاویه 60 درجه به پایین خیره شده اند، برای چند ثانیه معلق نگه می دارد و ناگهان با زاویه 96 درجه ای روی ریل های 667 متری به میزان 15 طبقه سقوط می نماید که شتابی پنج برابر جاذبه زمین دارد و این امر به مسافران حس شناوری می دهد.

جان استوربک (John Storbeck)، مدیر کل پارک ناتز بری می گوید:

هنگ تایم خاطره ای فراموش نشدنی از حس معلق و آویزان بودن در فضا است.

او ادامه می دهد:

اشخاصی که به آدرنالین اعتیاد دارند، مکررا سوار این ترن هوایی خواهند شد.

هنگ تایم اولین ترن هوایی پارک ناتز بری نیست. پیش از آن ترن های هوایی کورکسکرو (Corkscrew) و اولین چرخ پرنده به نام انتقام مونتزوما (Montezumas revenge) در این پارک افتتاح شده بود.

در اولین سال های دهه 1920 میلادی والتر ناک (Walter Knott) و خانواده اش در کنار خیابان 39 توت و میوه می فروختند. در سال 1934 هم خانواده نات عایدی خود را از فروختن شام مرغ به گردشگران گرسنه در کالیفرنیا کسب می کردند. زمانی که کار آن ها توسعه یافت و مردم برای رفتن به رستوران صف می کشیدند، به این فکر افتادند که کار خود را با ساخت جاذبه های گردشگری هم توسعه دهند. برای اولین نمونه، شهر ارواح را به عنوان جاذبه ای متفاوت ساختند.

سپس در سال 1950 میلادی، پیش زمینه تاسیس این پارک فراهم شد. کالیکو لوگ راید (Calico Log Ride) که امروزه با نام کوه تیمبر (Timber Mountain) معروف است، در سال 1969 ساخته شد که امروزه به عنوان یکی از قدیمی ترین فلوم های آمریکا شناخته می گردد.

علاوه بر ترن های هوایی، گردشگران می توانند از پارک آبی، کمپ اسنوپی (Camp Snoopy) برای بچه ها و انواع وسایل شهربازی تماشا نموده و هیجان را تجربه نمایند. هنوز هم رستوران خانم نات در این پارک دایر است و برای شام می توان از غذاهای لذیذ مرغ در این رستوران میل کرد.

منبع: کجارو / lonelyplanet
انتشار: 19 فروردین 1401 بروزرسانی: 19 فروردین 1401 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 10765

به "تجربه آدرنالین در پارک ناتز بری آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجربه آدرنالین در پارک ناتز بری آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید