بوفون: من یکی از بهترین خریدهای تاریخ باشگاه یوونتوس هستم

به گزارش مجله سایه، فوتبال جهان- جان لوئیجی بوفون، دروازه بان پاری سن ژرمن می گوید یوونتوس با خرید او در سال 2001 یکی از بهترین معامله های تجاری تاریخ خود را به ثبت رساند.

بوفون: من یکی از بهترین خریدهای تاریخ باشگاه یوونتوس هستم

به گزارش خبرنگاران، جان لوئیجی بوفون که در سال 2001 در ازای 32.6 میلیون پوند از پارما به یوونتوس پیوست و در نهایت پس از 17 سال حضور در این تیم ایتالیایی و در اوج محبوبیت در تابستان اخیر تورین را به مقصد پاری سن ژرمن ترک کرد، می گوید او یکی از بهترین معامله ای تاریخ باشگاه یوونتوس بوده است.

بوفون که تجربه 9 قهرمانی در سری A و چهار قهرمانی در سری A با یوونتوس در کارنامه اش دارد، به نشریه فور فور تو گفت: اکنون مبلغی که باشگاه ها صرف جذب بازیکنان می نمایند با چیزی که در گذشته پرداخت می شد، شدیداً مقایسه می گردد. اگر به زمانی که من توسط یوونتوس به خدمت گرفته شدم، نگاه کنیم به این موضوع پی خواهیم برد که همان زمان هم انتقاداتی می شد که نباید چنین رقمی را به یک دروازه بان پرداخت کرد.

وی اضافه کرد: همیشه چنین چیزهایی مطرح می گردد، اما در نهایت من 17 سال در یوونتوس بودم. به نظرم یوونتوس با خرید من یکی از بهترین معامله های تجاری تاریخ خود را به ثبت رساند. فکر هم نمی کنم که اکنون کسی با این حرف من مخالف باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 138

به "بوفون: من یکی از بهترین خریدهای تاریخ باشگاه یوونتوس هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوفون: من یکی از بهترین خریدهای تاریخ باشگاه یوونتوس هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید