برترین وسایل گیمینگ موبایل؛ 6 محصول ضروری برای گیمرهای حرفه ای!

به گزارش مجله سایه، اگر به تازگی نسبت به خرید گوشی گیمینگ اقدام نموده اید، احتمالا در پی برترین وسایل گیمینگ موبایل هستید تا تجربه بهتری از گیم داشته باشید. در این مطلب با معرفی چند ابزار و لوازم جانبی دیجیتال به شما یاری می کنیم گوشی هوشمند خود را به یک ابزار گیمینگ هیجان انگیز تبدیل کنید.

برترین وسایل گیمینگ موبایل؛ 6 محصول ضروری برای گیمرهای حرفه ای!

بسیاری از کاربران تمایل دارند از گوشی هوشمند خود به عنوان یک گوشی گیمینگ استفاده نمایند و بعضی دیگر از افراد هم کوشش می نمایند با خرید گوشی گیمینگ با سخت افزار بسیار قدرتمند، به صورت شبانه روزی با گوشی بازی نمایند. معمولا این دسته از افراد کوشش می نمایند با خرید برترین وسایل گیمینگ موبایل، تجربه حرفه ای تری را از کار با گوشی موبایل کسب نمایند. برخلاف انتظارتان، نیاز نیست حتما هزینه گزاف و زیادی را بابت برترین وسایل گیمینگ موبایل پرداخت کنید. در این مطلب قصد داریم چند ابزار جانبی کاربردی را به عنوان برترین وسایل گیمینگ موبایل به شما معرفی کنیم.

1. آستین کنترل نماینده انگشت

اولین ابزاری که می خواهیم آن را برای خرید پیشنهاد کنیم، آستین کنترل نماینده انگشت محسوب می گردد. این محصول برای گیمرهای عاشق بازی های تیر اندازی یا همان شوتر بسیار مجذوب کننده خواهد بود. با خرید آستین کنترل نماینده انگشت شما می توانید در بازی های رقابتی مثل Call of Duty Mobile بدون دغدغه عرق کردن و سر خوردن انگشت روی صفحه نمایشگر گوشی موبایل تا ساعت ها با گوشی بازی کنید.

آستین کنترل نماینده شبیه به یک مدل دستکش است؛ با این تفاوت که شما می توانید آن را تنها در بعضی از انگشتان دست قرار دهید. معمولا آستین های کنترل نماینده دو بخشی بوده و برای پوشاندن انگشت شست و اشاره کاربرد دارد. معمولا جنس آستین ها به گونه ای است که در صورت کثیف شدن، می توان آن را به راحتی شست.

قیمت آستین کنترل نماینده انگشت چندان زیاد نبوده و شما با کمتر از صد هزار تومان (زمان نگارش مطلب) می توانید یک آستین کنترل نماینده انگشت مجذوب کننده را بخرید. معمولا جنس آستین های موجود در بازار یکسان بوده و صرفا طرح و رنگ بندی های مختلف، عامل مهم تفاوت قیمت به شمار می رود.

2. دسته بازی بلوتوثی

به طور حتم برای تجربه حرفه ای در بحث بازی های موبایل، توصیه می کنیم که با خرید دسته بازی بلوتوثی خیال خودتان را راحت کنید؛ چرا که بیشتر گوشی های هوشمند موجود در بازار از فناوری بلوتوث پشتیبانی می نمایند. به همین علت هر گیم پد بلوتوثی را می توان به گوشی های موبایل به آسانی متصل کرد.

اگر در پی خرید برترین دسته بازی بلوتوثی برای موبایل خود هستید، می توان مدل های مجذوب کنندهی را پیشنهاد کرد که دارای گیره یا به اصطلاح هولدر هستند. شما می توانید گوشی را داخل گیره قرار داده تا دست و پا گیر نباشد. سپس با یاری دسته بازی که رسما به گوشی متصل شده، از بازی های رقابتی و حتی شوتر نهایت لذت را کسب کنید.

حتما هنگام خرید گیم پد دقت کنید که محصول مورد نظر تا چه مقدار می تواند شارژ نگه دارد؛ چرا که بعضی دسته های بازی بلوتوثی بسیار ارزان قیمت، دوام و ماندگاری باتری بسیار کمی داشته و شما نمی توانید برای استفاده بلند مدت به راحتی از دسته بازی استفاده نموده و باید در پی شارژر باشید.

3. دسته پابجی

خرید این مدل محصول مختص به پابجی بازهاست! افرادی که بازی PubG را تجربه نموده اند، به طور حتم می دانند که مدیریت منابع و پیشروی در بازی مذکور تا چه مقدار می تواند روی موبایل سخت و طاقت فرسا باشد. به همین علت، بسیاری از شرکت ها محصولاتی را تحت عنوان دسته بازی PubG روانه بازار می نمایند تا گیمرهای حرفه ای با خیال راحت تر این بازی را تجربه نمایند.

تفاوت قیمت در بین دسته های پابجی بسیار متغیر و متنوع به شمار میرود. شما با کمتر از 100 هزار تومان هم می توانید محصولات مناسب و ارزان ای را پیدا کنید؛ با قیمت بالاتر از یک میلیون تومان هم می توانید دسته های مجذوب کنندهی را تهیه کنید. برای مثال دسته بازی پابجی مدل گیمسر F4 یکی از پرفروش ترین و با کیفیت ترین دسته های بازی پابجی در حال حاضر به شمار می رود.

البته ناگفته نماند که دسته های پابجی صرفا برای همین بازی کاربرد نداشته و شما می توانید از این مدل دسته ها برای تجربه سایر بازی های مشابه مثل فورتنایت هم بهره ببرید. با وجود این که بیشتر دسته های پابجی به گوشی های آیفون نیز متصل می شوند، قبل از خرید محصول بهتر است حتما نسبت به این موضوع اطمینان حاصل کنید.

4. خنک نماینده گوشی

خنک نماینده گوشی در واقع یک ابزاری شبیه به خنک نماینده لپتاپ بوده و صرفا برای خنک کردن گوشی موبایل کاربرد دارد. بعضی از گوشی های هوشمند، به خصوص محصولاتی که دارای پردازنده اسنپ دراگون هستند، در استفاده طولانی مدت داغ می نمایند. شما می توانید با خرید خنک نماینده گوشی این معضل و دغدغه را برای همواره حل کنید.

قیمت خنک نماینده گوشی از چند صد هزار تومان تا چند میلیون تومان متفاوت بوده و شما نسبت به بودجه خود می توانید یک خنک نماینده گوشی مناسب را تهیه کنید. نحوه استفاده از خنک نماینده گوشی هم بسیار ساده به نظر می رسد. شما تنها باید گوشی را روی وسیله مربوطه نصب کنید.

شبیه به کول پدهای لپتاپ، خنک نماینده های گوشی موبایل هم می توانند دارای نور پردازی RGB باشند. با تمام این اوصاف حتما به این مسئله دقت کنید که وزن گوشی به علت نصب شدن روی خنک نماینده بیشتر شده و اگر مدام قصد حمل و نقل دارید، هنگام خرید کول پد حتما به پارامتر وزن موبایل دقت کنید. این مدل دستگاه ها معمولا دارای کابل تبدیل USB به USB-C نیز بوده و چنین مسئله ای معمولا در بخش مشخصات فنی محصولات ذکر می گردد.

5. هندزفری بلوتوثی

برای گیمرهای حرفه ای بازی های موبایل حتما یک هندزفری بلوتوثی نیاز می گردد. این که چه مدل هندزفری بلوتوثی برای شما مناسب تر خواهد بود، کاملا به سلیقه شما بستگی دارد. بعضی از کاربران معمولا هندزفری بلوتوثی های دور گردنی را ترجیح می دهند چون نیاز به حمل آن نیست. سایر کاربرها هم به مدل ایرپادز علاقه مند هستند؛ به این علت که با دقت بیشتری می توانند در محیط بازی مشغول باشند. بنابراین، نوع مدل هندزفری بلوتوثی کاملا به علاقه و سلیقه شما بستگی دارد.

با این اوصاف برترین هندزفری بلوتوثی برای بازی موبایل باید دوام باتری مطلوبی داشته باشد. توصیه می کنیم هندزفری بلوتوثی ارزان ای را مطابق با بودجه خود انتخاب کنید که حداقل 5 ساعت در حالت مکالمه دوام داشته باشد. بعلاوه میکروفون هندزفری هم برای گوشی گیمینگ بسیار مهم خواهد بود. از کیفیت میکروفون هم باید اطمینان حاصل کنید.

6. پاور بانک

اگر به صورت مداوم، هر روز و در هر مکانی با گوشی گیمینگ خود به بازی می پردازید، به طور حتم با مشکل شارژ دست و پنجه نرم می کنید. به همین علت، خرید پاور بانک را هم پیشنهاد می کنیم. از آنجایی که بیشتر گوشی های هوشمند حال حاضر موجود در بازار دارای ظرفیت 5000 میلی آمپر هستند، محصولی را باید انتخاب کنید که حداقل دارای ظرفیت 10 هزار میلی آمپر ساعت باشد تا توانایی شارژ کامل گوشی را حداقل دو مرتبه داشته باشد.

با این که محصولات متنوعی با برندهای مختلف در سطح بازار برای خرید موجود بوده، برندهای باسئوس، انکر و شیائومی را می توان پیشنهاد کرد. قیمت پاور بانک ها متناسب با ظرفیت و نام برند از چند صد هزار تومان تا چند میلیون تومان متغیر محسوب می گردد.

هیجان دو چندان بازی با تجهیزات گوشی گیمینگ

باید صادقانه اعتراف کرد که ابزار و لوازم جانبی دیجیتال صرفا محدود به موارد گفته شده نبوده و با گذر زمان، با محصولات مجذوب کننده تری روبرو می شویم. با این حال، در این مطلب کوشش نموده ایم به طور مروری چند مورد از برترین وسایل گیمینگ موبایل را پیشنهاد کنیم تا بلکه گیمرهای حرفه ای بازی موبایل با خیال بهتری بتوانند به تجربه بازی بپردازند.

با تمام این تفاسیر، اگر قصد دارید برای خرید برترین وسایل گیمینگ موبایل هزینه کنید، حتما بر اساس اولویت های خود این کار را انجام دهید. برای مثال، در قدم اول نسبت به خرید هندزفری بلوتوثی و دسته بازی اقدام نموده و سپس وسایل دیگر را هم به مرور زمان می توانید تهیه کنید.

منبع: خبرنگاران مگ

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 تیر 1403 بروزرسانی: 8 تیر 1403 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 16757

به "برترین وسایل گیمینگ موبایل؛ 6 محصول ضروری برای گیمرهای حرفه ای!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین وسایل گیمینگ موبایل؛ 6 محصول ضروری برای گیمرهای حرفه ای!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید