بعد از جام جهانی پیشنهادات زیادی داشتم، رویای من بازی در اروپا بود

به گزارش مجله سایه، به گزارش خبرنگاران، مهدی طارمی در تازه ترین مصاحبه خود درباره انتخاب تیم پورتو گفت: من پیشنهادهایی از بنفیکا و اسپورتینگ داشتم، اما پورتو را انتخاب کردم زیرا پورتو تیم بسیار قدرتمندی است و در ایران هم مشهورتر است.

بعد از جام جهانی پیشنهادات زیادی داشتم، رویای من بازی در اروپا بود

با ما سفر کنید و با سفر اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

وی اضافه کرد: بیشتر هواداران من می گفتند به پورتو بروم. فصل گذشته که تمام شد و من جزو بهترین گلزنان بودم ترجیحم پورتو بود. فکر می کردم اگر بتوانم به پورتو بیایم می توانم بهتر از ریوآوه خودم را نشان بدهم چون فرصتهای بیشتری خواهم داشت.

مهاجم ایران تاکید نمود: پورتو قهرمان است، در لیگ قهرمانان حضور دارد و جامهای زیادی بدست آورده است.

طارمی اضافه کرد: همواره به بازی در اروپا فکر می کردم. می توانستم زودتر بیایم، اما با مشکلاتی روبرو شدم. رویای من همواره اروپا بود. وقتی در قطر بودم، بعد از جام جهانی 2018، پیشنهادهای زیادی داشتم اما اجازه جدایی ندادند. بعداً، وقتی بازیکن آزاد شدم، شاید می دانستم که دیگر بهترین زمان برای آمدن به اروپا نیست، اما می خواستم شانسم را امتحان کنم و ببینم آیا می توانم پیشرفت کنم. می خواستم کیفیت خودم را بسنجم.

وی توضیح داد: برای بازیکنان ایرانی بسیار سخت است که زودتر کشور را ترک نمایند. سپس من به ریو آوه رفتم، یک فصل عالی را پشت سر گذاشتم و وقتی آنجا بودم، با خودم گفتم: اینجا می توانم بهترین باشم، من به خاطر می آورم که می توانم دورتر بروم. من همه کارها را کردم تا در ریوآوه حرفه ای باشم و سپس به اینجا آمدم.

مهاجم پورتو در خاتمه گفت: ما بعضی امتیازات را از دست دادیم زیرا حضور همزمان در بسیاری از مسابقات سخت بود، اما من معتقدم در آینده به صندلی خود خواهیم رسید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 فروردین 1400 بروزرسانی: 19 فروردین 1400 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 7402

به "بعد از جام جهانی پیشنهادات زیادی داشتم، رویای من بازی در اروپا بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بعد از جام جهانی پیشنهادات زیادی داشتم، رویای من بازی در اروپا بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید