بسته نجات جدید برای یونان راه چاره نادرستی است

به گزارش مجله سایه، خبرنگاران: رئیس حزب لیبرال دموکرات آلمان بسته نجات جدید برای یونان که وزرای دارایی منطقه یورو برای آن چراغ سبز نشان داده اند را راه حل نادرستی دانسته و درباره موافقت با آن به مجلس آلمان هشدار داد.

بسته نجات جدید برای یونان راه چاره نادرستی است

سفر با تور ارزان یونان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه تاگس اشپیگل، وزرای دارایی منطقه یورو برای بسته نجات سوم برای یونان چراغ سبز نشان داده اند.

البته کریستین لیندنر رئیس حزب لیبرال دموکرات آلمان بسته نجات جدید برای یونان را راه چاره نادرستی ارزیابی می نماید و بخصوص به نمایندگان فراکسیون احزاب متحد مسیحی در آلمان درباره رای دادن به این طرح هشدار داده است.

به این ترتیب این سیاستمدار بلند پایه حزب لیبرال دموکرات آلمان به مجلس کشورش درباره موافقت با بسته کمکی جدید برای یونان هشدار داده است.

لیندنر در تبادل نظر با روزنامه تاگس اشپیگل از یک تصمیم خطا در این باره سخن به میان آورده و توضیح داد که به این ترتیب نجات یونان شکل نمی گیرد. دولت یونان در اصل باید اصلاحاتی را که آن را رد نموده است در پیش گیرد. بدون در پیش دریافت این اصلاحات اعتبارهای کمکی تازه برای یونان چیزی جز یک هدیه به آتن نخواهد بود.

وی بخصوص به نمایندگان فراکسیون احزاب متحد مسیحی آلمان درباره موافقت با بسته نجات جدید به یونان هشدار داد.

قرار است نمایندگان مجلس آلمان روز چهار شنبه درباره طرح بسته نجات جدید به یونان که وزرای دارایی منطقه یورو درباره آن به توافق رسیده اند رای گیری نمایند.

منبع: تسنیم
انتشار: 9 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 3484

به "بسته نجات جدید برای یونان راه چاره نادرستی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته نجات جدید برای یونان راه چاره نادرستی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید