برگزاری ششمین دوره المپیاد ورزشی دانش آموزی

به گزارش مجله سایه، جاویدی گفت: افتتاحیه کشوری ششمین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه ای با حضور مسئولین وزارت آموزش و پرورش روز شنبه برگزار خواهد شد.

برگزاری ششمین دوره المپیاد ورزشی دانش آموزی

جاویدی مدیر روابط عمومی معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش در تبادل نظر با خبرنگار اجتماعی خبرنگاران، در مورد المپیاد ورزشی دانش آموزی گفت: گستردگی المپیاد ششمین دوره است المپیاد های درون مدرسه ای برای دوره دوم مقطع ابتدایی یعنی متوسطه اول و دوم است و بدلیل اینکه برای بحث رقابت ورزشی برای بحث دوره اول ابتدایی تعریف نشده است این دسته از دانش آموزان در این رقابت ها حضور ندارند.

وی درباره رشته های ورزشی ادامه داد: درخصوص رشته های ورزشی باید بگوییم که به طور تعیین به مدارس اعلام نشده است و قرار است با توجه به تنوع امکاناتی در جای جای کشور برگزار گردد و این روند بنا به تشخیص معلم ورزش مدرسه گذاشته شده است و هر مدرسه بنا به توانمندی های خودش در این مسابقات شرکت خواهد نمود.

جاویدی توضیح داد: بنا بر آنچه گفته شد تیم منتخب هر مدرسه تعیین می گردد و در منطقه مدارس مختلف بنا بر جدولی که دارند مسابقات خود را انجام می دهند تا تیم اول تعیین گردد و به همین ترتیب بالا مسابقات انجام خواهد پذیرفت تا در تابستان که مدارس تعطیل است رقابت های قهرمانی برگزار گردد.

وی اضافه نمود: مدرسه قهرمان با حفظ شاکله 60 تا 70 درصدی خود به مسابقات آسیایی و جهانی اعزام می شوند سال جاری تیم ملی فوتسال دانش آموزی مان که قهرمان همان دوره قبل بود به مسابقات آسیایی 2019 در تایلند رفتند و قهرمان آسیا و این مساله باعث انگیزه دانش آموزان شد تا المپیاد ورزشی دانش آموزان را جدی بگیرند.

لازم به ذکر است افتتاحیه کشوری ششمین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه ای با حضور مسئولین وزارت آموزش و پرورش روز شنبه آینده برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 1358

به "برگزاری ششمین دوره المپیاد ورزشی دانش آموزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری ششمین دوره المپیاد ورزشی دانش آموزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید