برای دیدن این جزایر باید به ایتالیا سفر کنید

به گزارش مجله سایه، جزیره های ایتالیا

خیلی از مردم برای گذراندن تعطیلات به فکر کشور چکمه ای شکل ایتالیا می افتند اما بیش از 80 جزیره زیبا در مرزهای ایتالیا وجود دارد که می توانید به آن ها هم بروید و لذتی وصف ناشدنی را تجریه کنید. جزایری مثل 17 جزیره تشکیل دهنده شهر ونیز و جزیره زیبای آیولین در آن سوی مرزهای سیسیلی از نظر فرهنگ، جاذبه ها و آب و هوا مثل خود ایتالیا، متنوع هستند. اگر در جست و جوی گذشته تاریخی ایتالیا هستید یا به دنبال سواحل شنی و آبی زلال می شد جزایر ایتالیا چیزی متفاوت را به شما هدیه می دهند. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید تا جزایر ایتالیا را بهتر بشناسید.

برای دیدن این جزایر باید به ایتالیا سفر کنید

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

سیسیلی

سیسیلی بزرگ ترین جزیره دریای مدیترانه، منطقه خودمختار ایتالیا است که خودش از جزایر و مجمع الجزایر مختلفی تشکیل شده است. سیسیلی به وسیله تنگه سه کیلومتری مسینا از ایتالیا جدا شده و می توان با قایق، هواپیما، قایق های باله دار یا کشتی به آنجا رسید. جاذبه های برجسته این جزیره کوه اتنا است که بلنترین آتشفشان فعال اروپا می باشد، همچنین، سواحل و تفریحگاه ها و آب و هوای آفتابی و خشک از چیزهایی هستند که گردشگران را جذب این جزیره می نمایند.

ساردینیا

ساردینیا بین شبه جزیره ایتالیا و سواحل شمالی آفریقا واقع شده است، این جزیره زیستگاه تمدن های مختلفی بوده که خیلی از آن ها یک نشانه ای از خود را در دومین جزیره بزرگ این کشور جا گذاشته اند، این جزیره با سازه های سنگی خود که 3000 سال پیش ساخته شده اند و قلعه ها و کلیساهای قرون وسطایی اش علاقمندان به تاریخ، فرهنگ و معماری را ناامید نمی کند. خیلی از گردشگران برای هوای آفتابی و سواحل تمیز به این جزیره می روند، محبوب ترین ساحل در این جزیره، ساحل سمرالدا در بخش شمالی جزیره است. هاکی، کوهنوردی و کمپ زدن از تفریحات مورد علاقه گردشگرانی است که از سواحل شلوغ فراری هستند و به دنبال جزایری کوهستانی می گردند تا مقصدی متفاوت را تجربه نمایند.

کاپری

جزیره کاپری در خلیج ناپل واقع شده است و جزیره ای است که از نظر اسطوره ای و تاریخی بسیار پربار است، امپراتور تیبریوس روم تا زمان مرگ خود، سال 37 قبل از میلاد، در این جزیره زندگی کرد. ویلای جویز که از اقامت گاه های امپراتورهای روم بوده یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری این جزیره می باشد. مهمترین جاذبه طبیعی این ناحیه غار آبی است که گردشگران برای رسیدن به این غار از قایق استفاده می نمایند.

البا

جزیره لبا بخشی از مجمع الجزایر توسکان است که در آن سوی مرزهای ایتالیا واقع شده است، این جزیره برای این معروف است که ناپلئون به آن تبعید شده است و خیلی از گردشگرانی که به این محل می آیند از اقامت گاه های تابستانی و زمستانی او دیدن می نمایند. سومین جزیره بزرگ ایتالیا است و بیش از 150 ساحل دارد، محبوب ترین ساحل آن اقامت گاه مارنو دی کمپو است که سواحل شنی و دریای آبی خیال انگیز دارد. گردش و کوهنوردی در راه های کوستانی این جزیره از تفریحات مورد علاقه گردشگران است، دامنه های این کوه ها پر از مواد معدنی و سنگی های قیمتی است، گردشگران از این کوه ها بالا می روند و در قله کوه محو تماشای چشم انداز تماشایی جزیره می شوند.

منبع: touropia.com

منبع: الی گشت
انتشار: 10 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 771

به "برای دیدن این جزایر باید به ایتالیا سفر کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای دیدن این جزایر باید به ایتالیا سفر کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید