با این شغل ها می توانید رایگان سفر کنید

به گزارش مجله سایه، شغل هایی برای علاقمندان به دنیاگردی

آرزو دارید شغلی داشته باشید که بابت سفر کردن به شما حقوق بدهد؟ رایگان سفر کردن ممکن است آرزوی خیلی ها باشد، اما تعداد کمی حاضرند برای تحقق این رویا، چالش های این جهت را هم تحمل کنند و پشت سر بگذارند. معمولا کارهای تمام وقت زمانی برای سفر نمی گذارند و درآمد ها هم در بیشتر موارد کفاف هزینه های سفر را نمی دهند. اما شغل های زیادی در دنیا هست که امکان سفر کردن را برای شما فراهم می کند. اگر سفر کردن و دنیاگردی بزرگترین آرزوی زندگی تان است، تا آخر این مطلب با خبرنگاران همراه باشید تا با تعدادی از این شغل های رویایی آشنا شوید.

با این شغل ها می توانید رایگان سفر کنید

کارهای انسان محبت آمیز

به طور معمول برای حرفه ای ها سخت است که توانایی هایشان را در کشورهای دیگر به کار بگیرند. اما آژانس های امداد بین المللی، همیشه در پی کارکنان لایق و مناسبی هستد تا در کشور های دچار سانحه شده، نیروهای خودشان را برای کمک بفرستند. اگر شما در زمینه هایی مثل کمک های اولیه، تغذیه، علوم بیولوژیکی و داروسازی تخصص دارید و توانایی انجام کارهای داوطلبانه و انسان محبت آمیز را در خودتان می بینید، سری به سایت msf.org.uk بزنید و تخصص تان را فراتر از مرزها به کار بگیرید.

مزرعه داری

وقتی به دنیاگردی فکر می کنید، احتمالا مزرعه داری از اولین گزینه هایی نیست که به ذهنتان می آید. اما اگر به پرورش گل و گیاه و مواد غذایی ارگانیک علاقه دارید، مزرعه داری یکی از بهترین کارهایی است که فرصت سفر به نقاط مختلف و کسب تجربه های فراموش نشدنی را به شما می دهد. WWOOFer (فرصت های بین المللی مزرعه داری ارگانیک) این امکان را برای شما به وجود آورده تا در کشورهای مختلفی به رشد این صنعت کمک کنید. سری به سایت wwoof.se بزنید تا از کشورهایی که به این تخصص نیاز دارند باخبر بشوید.

کار در کشتی های کروز

اگر عاشق دریا هستید و از حضور دایم در آن احساس بدی پیدا نمی کنید، این گزینه برای شما است. فرصت های شغلی زیادی در کروز های لوکس وجود دارد. از نظافتچی و آشپز گرفته تا خدمات پرستاری و مربی ورزش، می توانید با توجه به تخصص و ظرفیت های خودتان در این کشتی ها مشغول به کار شوید و علاوه بر درآمد خوبی که دارید، دایما سفر کنید. اگر در زمینه های ارتباط با مشتری و مهمان داری هم تجربه داشته باشید خیلی راحت تر می توانید این موقعیت شغلی را به دست بیاورید. سری به سایت cruiseshipjob.com بزنید تا از موقعیت های مختلف این شغل در دنیا باخبر بشوید.

آموزش زبان انگلیسی

این روزها دیگر کمتر کسی پیدا می شود که با این زبان آشنایی نداشته باشد. اگر کاملا به زبان انگلیسی مسلط هستید، موقعیت های شغلی زیادی وجود دارد که می توانید با این تخصص به دست بیاورید. شما می توانید در کشورهایی مثل هند، چین و مناطقی که به این تخصص نیاز دارند به بچه ها زبان انگلیسی آموزش بدهید. نوع خدماتی که بابت تخصصتان دریافت می کنید در محیط های مختلف فرق دارد. به طور کلی علاوه بر کسب درآمد از این کار، بسکمک از آموزشگاه ها در کشورهای مختلف، جای خواب و غذای شما را هم فراهم می کنند. حتی تعدادی از شرکت ها هزینه بلیط پروازتان را هم پرداخت می کنند.

منبع: www.lonelyplanet.com

منبع: الی گشت
انتشار: 4 فروردین 1401 بروزرسانی: 4 فروردین 1401 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 10743

به "با این شغل ها می توانید رایگان سفر کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با این شغل ها می توانید رایگان سفر کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید