انسان های موفقی که با شکست ناامید نشده اند

به گزارش مجله سایه، گاهی مسائل و شکست ها مثل یک توپ برفی روی هم انباشته می شوند. در چنین شرایطی احساس ناامیدی می کنید و دیگر هیچ حس و حالی برای ادامه دادن ندارید. خبرنگاران انسان های پیروز و مشهوری را معرفی می نماید که نشان داده اند دنبال کردن اهداف و آرزوها در هر زمان حتی با وجود شکست و مسائل هم ارزشمند است.

انسان های موفقی که با شکست ناامید نشده اند

وودی آلن

وودی آلن فیلمساز معروف و برنده 4 جوایز آموزشگاه بعد از پاس نکردن چند امتحان در سینماتوگرافی از دانشگاه نیویورک اخراج شد. اما او کنار نکشید و با پشتکار هم اکنون به تمام اهدافش رسیده است.

اورسولا برنز

اورسولا برنز بعد از دریافت مدرک مهندسی از دانشگاه نیویورک کارآموزی اش را در کمپانی زیراکس شروع کرد. کمپانی او را به عنوان دستیار استخدام کرد. اورسولا پس از 10 سال پشتکار توانست به سمت مدیرعاملی کمپانی زیراکس برسد.

گابریل ژسوس

گابریل ژسوس فوتبالیست برزیلی در تیم فوتبال منچستر در سال 2014 قبل از این که وارد عرصه فوتبال گردد با خط کشی خیابان ها درآمد کسب می نموده است. او در ساعات استراحتش بازی های تیم مورد علاقه اش را در تلویزیون تماشا می نموده و آرزویش این بود که روزی در مسابقات کشورش شرکت کند. گابریل هم اکنون به اهدافش رسیده و درآمدش در هفته 80 هزار دلار است.

هارلند ساندرز

اولین رستوران کلنل ساندرز نتوانست در میان رقبا دوام بیاورد و ورشکست شد. هارلنددر سن 65 سالگی برای پیشنهاد دادن غذای مخصوص بال مرغ سوخاری به موسسات به قسمت های مختلف آمریکا سفر کرد اما هزاران بار جواب رد شنید. با این وجود از کوشش باز نایستاد و با اعتقادی که به غذاهایش داشت خاتمه پیروز شد.

ایلان ماسک

ایلان بیلیونر آمریکایی-کانادایی کمپانی پی پل را ورشکست کرد و در نتیجه توسط هیئت مدیره اخراج شد. 16 سال بعد کمپانی ایکس را خریداری کرد و مبنایی برای ایجاد دوباره کمپانی پی پل شد.

آنا وینتور

آنا بعد از نزدیک به یکسال کار کردن در مجله مد هارپر به دلیل مخالفت با ویراستار اخراج شد. این اتفاق او را تشویق به پیروزیت های بیشتری کرد. آنا معتقد است در محیط کار با هر چیزی که مخالف هستید بیان کنید. ایده و نظرات شما ارزش دفاع کردن را دارند

هاوارد شولتز

هاوارد شولتز به دلیل این که مدیریت کمپانی استارباکس از ایده او برای پیشرفت قهوه خانه های زنجیره ای حمایت نکرد از کمپانی کناره گیری کرد. او در ذهنش رویای خلق چیزهای خاص تری داشت. ترکیبی از قهوه های با کیفیت و فضایی آرام بخش که باعث گردد مشتری ها دوباره آنجا برگردند. 2 سال بعد هاوارد استارباکس را خرید و او را به شهرت جهانی رساند.

استن اسمیت

استن اسمیت بازیکن حرفه ای تنیس در شروع حرفه اش در تیم داویس پذیرفته نشد. حتی به عنوان کسی که توپ ها را به بازیکنان برگرداند نیز پذیرفته نشد. اما استن معتقد بود که بازی تنیس در خونش است و برای رسیدن به هدفش سخت کوشش کرد تا این که هم اکنون برنده 8 جام در تیم آمریکاست.

نیک وودمن

نیک وودمن بعد از فارغ التحصیلی یک پلتفرم بازی به نام Funbug را تاسیس کرد که علیرغم پیروزیتش خیلی زود ورشکست شد. او پس از این شکست برای بهبودی به استرالیا رفت تا با دوستانش به موج سواری بروند. با تماشای موج سواران حرفه ای ایده خلق دوربین مسابقه ای به ذهنش رسید و در نتیجه کمپانی GoPro را تاسیس کرد که منجر به بیلیونر شدن نیک شد.

سوچیرو هوندا

سوچیرو در یک خانواده بسیار فقیر بزرگ شده است و از زمان کودکی به پدرش یاری می کرد. او تحصیلات را بعد از مدرسه ادامه نداده و به عنوان یک مکانیک ساده کار نموده است. کار سوچیرو نصب موتورهای قدیمی موتورسیکلت ها را نصب مینموده و همواره آرزو می کرد بتواند روزی خودش بهترین موتورسیکلت ها با ابزارهای گران قیمت بسازد.

اگر پیوسته اهدافتان را دنبال کنید رویا به حقیقت می پیوندد. بعد از مدت کوتاهی سوچیرو کمپانی هوندا را تاسیس کرد که امروزه بهترین موتورسیکت ها را که شهرت جهانی دارند فراوری می نماید.The lowest prices for Baclofen from online pharmacies and prescription discount cards! Before you buy Baclofen, compare the best prices on Baclofen from buy baclofen! Baclofen (Lioresal) Generic Name: Baclofen (BAK loe fen) Brand Names: Lioresal, Lioresal Intrathecal, Gablofen Where to buy Baclofen online. Buy Paroxetine online after comparing prices. Order Paxil without a prescription. How much does generic Paxil cost, paroxetine online. Paroxetine Generic Names: Paroxetine (pa ROX a teen) Brand Names: Brisdelle, Paxil, Paxil CR, Pexeva where to buy Paroxetine online.

منبع: بدونیم
انتشار: 23 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 1228

به "انسان های موفقی که با شکست ناامید نشده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انسان های موفقی که با شکست ناامید نشده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید