اقامت در بانکوک و تجربه ای از مکان های اقامتی ارزان

به گزارش مجله سایه، همانطور که می دانید بانکوک پایتخت کشور تایلند بوده و با اینکه این شهر یک شهر تاریخی شناخته شده است، کاملا پیشرفته و مناسب برای اقامت در بانکوک بوده و منابع گردشگری با ارزشی همچون طبیعت عالی، مراکز خرید و بازارهای شلوغی که پر از کالاهای مدرنیزه است، دارد و همچنین دارای هاستل های مناسب برای اقامت می باشد. در مقاله معروف ترین هاستل های بانکوک هر چه بیشتر با برترین هاستل های بانکوک آشنا خواهید شد. این هاستل از برترین هاستل های بانکوک در زمان اقامت در بانکوک می باشد.

اقامت در بانکوک و تجربه ای از مکان های اقامتی ارزان

با تور تایلند ارزان به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

تنوع اقامتی

شما چه قصد گردش در دور جهان و گذر از تایلند را داشته باشید یا برای اقامت در بانکوک سفر نموده باشید، بانکوک همه جوره با هتل های لوکس 5 ستاره آماده خدمت رسانی به شما خواهد بود.

هاستل ها

هاستل های خارج از کشور به نوعی مسافرخانه حساب می شوند که تقریبا شبیه هتل ها هستند. شما می توانید با اجاره اتاق در هاستل ها از اتاق های آن به صورت مشترک بهره ببرید و یا حتی می توانید اتاق خصوصی هم اجاره کنید که قیمت برترین هاستل های بانکوک نسبت به هتل بسیار ارزان تر است.

مزایای هاستل ها

1-قیمت مناسب نسبت به هتل ها.

2-محیط شلوغ و مشترک اجازه برقراری ارتباطات اجتماعی را به شما می دهد.

3-کنار هم بودن در مراسم هایی مانند شب یلدا و مسابقات.

4-فراهم سازی مقصد شما بر اساس فرهنگ

معایب

1-شاید شما مایل به مشترک بودن اتاق ها نباشید ولی می توانید اتاق های خصوصی را اجاره کنید که نسبت به هتل ها ارزان تر است.

2-اگر شما هم به نظافت اهمیت می دهید بهتر است بدانید که نظافت در هاستل ها نسبت به هتل ها کمتر دیده می گردد و شما خودتان باید دست به کار شوید.

3-به دلیل مشترک بودن اتاق ها ممکن است سکوت و آرامش دلخواه شما وجود نداشته باشد.

4-نسبت به هتل ها امنیت کمتری دارند اما نمی توان گفت فاقد امنیت هستند و با این حال شما باید احتیاط کنید که احتیاط شرط عقل است.

هاستل ها مخصوص چه افرادی است

1-کسانی که هزینه سفر نسبت به دیگر مسائل دیگر سفر برایشان اهمیت بیشتری دارد.

2-کسانی که تنها سفر می نمایند.

3-کسانی که به دنبال استراحت شبانه هستند و نمی خواهند هزینه هتل در زمان اقامت در بانکوک بدهند.

هاستل های معروف و ارزان قیمت بانکوک

هاستل یارد

هاستل یارد یکی از معروف ترین هاستل های بانکوک بوده که به خاطر دسترسی به ایستگاه اتوبوس برای کسانی که علاقه به گشت و گذار در شهر را دارند امتیاز خوبی حساب می گردد. در هاستل یارد نیز تنوع اتاق ها هم وجود دارد زیرا در هاستل یارد اتاق های 6 و 4 تخته مختلط و یا فقط برای بانوان نیز وجود دارد و همچنین می توان به اتاق های دو نفره خصوصی نیز دسترسی داشت. از امکانات این هاستل می توان به موارد زیر اشاره نمود: وای فای پر سرعت و پارکینگ رایگان، پذیرش 24 ساعته به همراه باربیکیو. این هاستل در بین برترین هاستل های بانکوک شبی 550-2500 بات تایلندی (حدود 64 هزار تومان تا 300 هزار تومان) بابت اقامت در بانکوک از مسافران هزینه دریافت می نماید. این هاستل از مراکز اصلی شهر دارای فواصل زیر می باشد: 400 متر تا ایستگاه مترو سانام پائو، 500 متر تا ایستگاه اتوبوس آری، 1.3 کیلومتر تا بنای ویکتوری و 1.5 کیلومتر تا مرکز خرید سیام دیسکاوری. پذیرش هتل 24 ساعته می باشد و تسویه از ساعت 8:00 تا 12:00 صورت می گیرد. اقامت بچه ها در این هاستل ممکن نمی باشد و همچنین ورود حیوانات خانگی ممنوع است. این هاستل از معروف ترین هاستل های بانکوک در زمان اقامت در بانکوک خواهد بود.

آدرس: تایلند، بانکوک، فایا تای، خیابان فاها نیوتین 51، کوچه پنجم

هاستل بد استیشن

هاستل بد استیشن با توجه به شیک بودن اتاق ها و نزدیک بودن به راه های ارتباطی و مراکزی همچون ایستگاه ها، مراکز خرید و بازار هایی همچون سیام پاراگون و ام بی کی امتیاز قابل توجهی را نیز به خود گرفته است. همچنین با اتاق ها 8، 6، 4 و 2 نفره به خود تنوع خاصی بخشیده است. هزینه اجاره شبی 550-3800 بات تایلندی (حدود 64 هزار تومان تا 450 هزار تومان) می باشد. از امکانات این هاستل می توان به موارد زیر اشاره نمود: وای فای پر سرعت رایگان، پذیرش 24 ساعته و باربیکیو. فواصل راه ها از مراکز اصلی به توضیح زیر می باشد: 200 متر تا ایستگاه اتوبوس راتچاتو، 500 تا ایستگاه فایا تای یا موزه جیم تامسون و 700 متر تا مرکز خرید پانتیپ پلازا یا موزه مادام توسو بانکوک یا مرکز فرهنگ و هنر بانکوک. پذیرش هتل 24 ساعته بوده و دریافت اتاق از ساعت 14:00 و تسویه تا ساعت 12:00 می باشد. اقامت بچه ها در این هاستل ممکن نمی باشد و همچنین ورود حیوانات خانگی ممنوع است.

آدرس: تایلند، بانکوک، فایا تای، خیابان پتچاپوری راجاتوی، کوچه شانزدهم

هاستل اسمایل سوسایتی

هاستل اسمایل سوسایتی با توجه به دل باز بودن و دسترسی به راه های ارتباطی امتیاز قابل توجiی را نیز به خود گرفته است. همچنین با اتاق های 8 تخته مختلط و 8 تخت مخصوص بانوان، 4 تخت مختلط و 3 تخت لوکس و دو تخت خصوصی نظر گردشگران را به خود جلب نموده است. شبی 50-2000 بات تایلندی (حدود 50 هزار تومان تا 230 هزار تومان) برای اقامت در این هاستل در بین برترین هاستل های بانکوک هزینه داشته و امکانات آن عبارتند از : وای فای پر سرعت رایگان، سرویس فرودگاهی، خدمات اتاق، تهویه اتاق، ویو شهری، شبکه پشه کش، حوله. فاصله راه ها از این هاستل در زمان اقامت در بانکوک به توضیح زیر می باشد: 100 متر تا محل تفریحی پاتپونگ، 300 متر تا بازار شب سیلوم، 400 متر تا ایستگاه اتوبوس سالا دائنگ و 500 متر تا ایستگاه اتوبوس چونگ نونسی یا مرکز خرید بانکوک فشن اوتلت. پذیرش هتل از ساعت 14:00 تا 21:00 می باشد و تسویه از ساعت 6:00 تا 11:00 صورت می گیرد. اقامت یک کودک زیر 6 سال در صورت استفاده از تخت های موجود رایگان بوده و اتاق ها گنجایش اضافه کردن تخت اضافه را ندارند. ورود حیوانات خانگی ممنوع است و هزینه ها تنها در صورت نقد بودن دریافت می گردد. این هاستل از معروف ترین هاستل های بانکوک می باشد.

آدرس: تایلند، بانکوک، بنگ راک، خیابان سیلوم سوریاوونگز، کوچه ششم

هاستل سیامیز

هاستل سیامیز به دلیل اینکه در نزدیک مرکز شهر قرار گرفته، دسترسی خوبی به مراکز خرید و جاذبه های گردشگری نیز دارد. طراحی مدرن داخلی هاستل سیامیز باعث چشم نواز شدن آن شده است. هاستل سیامیز از تهویه هوای مجزا برای هر اتاق بهرمند می باشد که با تنوع اتاق های خود امتیاز چشمگیری را به خود جلب نموده است. از اتاق های آن می توان اتاق 8 تخته مختلط و مخصوص بانوان، 4 تخته مختلط، 2 تخت لوکس، 2 نفره لوکس و اتاق خانواده را نام برد و قیمت و هزینه اتاق ها نسبت به امکانات اتاق ها تنظیم می گردد. شبی 300-1800 بات تایلندی (حدود 35 هزار تومان تا 210 هزار تومان) هزینه اقامت در این هاستل در بین برترین هاستل های بانکوک در زمان اقامت در بانکوک می باشد. امکانات این هاستل دیدنی عبارتند از: وایفای پرسرعت رایگان، اتاق خانواده، پارکینگ رایگان، تهویه هوا، کمد. فواصل راه ها از این هاستل در بین معروف ترین هاستل های بانکوک به توضیح زیر می باشد: 600 متر تا ایستگاه ام آر تی ساتیسان، 900 متر تا ایستگاه ام آر تی هوآی خانگ، 1.1 کیلومتر متر تا کلیسای جایسامام و 2.2 کیلومتر تا مرکز فرهنگی تایلند. پذیرش هتل از ساعت 14:00 - 23:00 و تسویه از ساعت 7:30 - 12:00 انجام می گیرد. اقامت یک کودک زیر 4 سال در صورت استفاده از تخت های موجود رایگان بوده و اتاق ها گنجایش اضافه کردن تخت اضافه را ندارند و ورود حیوانات خانگی ممنوع می باشد و هزینه ها تنها در صورت نقد دریافت می گردد.

آدرس: تایلند، بانکوک، دین دائنگ، خیابان راتچاداپیسک، کوچه هفدهم

هاستل باکسپکر

هاستل باکسپکر یکی از برترین هاستل های بانکوک است که در مرکز شهر بانکوک قرار گرفته است. با توجه به این موضوع بهتر است بدانید که به بزرگترین و بهترین مراکز خرید و بازار ها دسترسی دارد. این هاستل از تنوع اتاق ها نیز بهره مند بوده و دارای اتاق های 12، 6 و 4 تخته مختلط، 4 تخته مخصوص بانوان، اتاق 2 تخته و دو نفره و اتاق 3 تخته لوکس است. جالب است بدانید که تمامی اتاق های این هاستل مجهز به وای فای پر سرعت رایگان بوده و شما می توانید نهایت لذت را از اتاق خود ببرید. امکانات این هاستل عبارتند از : وای فای پرسرعت رایگان، پارکینگ رایگان، پذیرش 24 ساعته، تهویه هوا. هزینه اقامت در آن شبی 510-2600 بات تایلندی (حدود 60 هزار تومان تا 300 هزار تومان) می باشد. فواصل راه ها از مراکز اصلی به توضیح زیر می باشد: 200 متر تا مرکز خرید شیبویا 19، 300 متر تا مرکز خرید پانتیپ پلازا، مرکز خرید پلانتیوم فشن مال، برج بایوک، 400 متر تا کاخ موزه سوان پکاد، مرکز خرید هولسیل و 500 متر تا ایستگاه بی تی اس فایا تای. پذیرش هتل 24 ساعته و دریافت اتاق از ساعت 14:00 می باشد. تسویه تا ساعت 12:00 صورت می پذیرد. اقامت بچه ها در این هاستل ممکن نمی باشد و همچنین ورود حیوانات خانگی ممنوع است.

آدرس: تایلند، بانکوک، فاتوموان، فایاتای، خیابان پچبوری، کوچه پانزدهم

هاستل لوب د بانکوک سیام

هاستل لوب د بانکوک سیام با توجه قرار دریافت در دل مراکز خرید معروف و مکان های تفریحی می تواند یکی از بهترین انتخاب های مطلوب گردشگران باشد که با اتاق های متنوع خود امتیاز خود را بالاتر برده و شامل اتاق های 4 تخته مختلط و مخصوص بانوان، اتاق 2 تخته و دو نفره استاندارد، اتاق 2 تخته لوکس و چهار تخته خصوصی می باشد. هزینه اجاره شبی 450-2000 بات تایلندی (حدود 52 هزار تومان تا 230 هزار تومان) است. امکانات این هاستل به توضیح زیر می باشد: وایفای پرسرعت رایگان، پذیرش 24 ساعته، نظافت روزانه اتاق، تهویه اتاق، تمامی لوازمات خانگی. فواصل راه ها از مراکز اصلی عبارتست از: 200 متر تا مرکز فرهنگی هنری بانکوک، 300 متر تا موزه جیم تامپسون و موزه مادام توسو بانکوک، 400 متر تا مرکز خرید سیام سنتر و مرکز خرید ام بی کی و 600 متر تا ایستگاه بی تی اس سیام. پذیرش 24 ساعته و تحویل اتاق از ساعت 14:00 می باشد. تسویه تا ساعت 12:00 صورت می گیرد. تنها بچه ها بالای 5 سال مقدور به اقامت در این هاستل در زمان اقامت در بانکوک می باشند و اتاق ها ظرفیت اضافه کردن گهواره یا تخت اضافی را ندارند و همچنین ورود حیوانات خانگی ممنوع است.

آدرس: تایلند، بانکوک، فایا تای، خیابان وانگمای پاتوموان، کوچه اول

هاستل چائو

طراحی و دیزاین داخلی هاستل چائو سبب شده تا شما با دیدن آن، این هاستل را با هتلی یک یا دو ستاره اشتباه بگیرید و از زیبایی آن به وجد آیید. همچنین از دیگر امتیازات این هاستل می توان به دسترسی سریع به مراکز خرید معروف و مکان های دیدنی بانکوک اشاره نمود. همچنین چائو با اتاق های مختلف خود را کامل نموده و این اتاق ها شامل 2 تخته مخصوص آقایان، 6 تخته مخصوص بانوان، اتاق دو نفره به همراه سرویس بهداشتی و اتاق دو تخته با سرویس بهداشتی است. هزینه اقامت در این هاستل شبی 600-2000 بات تایلندی (حدود 70 هزار تومان تا 230 هزار تومان) می باشد. امکانات این هاستل عبارتند از: وای فای پرسرعت رایگان، پذیرش 24 ساعته، وسایل باربیکیو و وسایل خانگی. فواصل راه ها تا این هاستل به توضیح زیر می باشد: 200 متر تا ایستگاه اتوبوس راتچاتو، 500 متر تا ایستگاه فایا تای و موزه جیم تامسون و 700 متر تا مرکز خرید پانتیپ پلازا، موزه مادام توسو بانکوک، مرکز فرهنگ و هنر بانکوک. پذیرش هتل 24 ساعته و دریافت اتاق از ساعت 14:00 می باشد. تسویه تا ساعت 12:00 صورت می گیرد. اقامت بچه ها در این هاستل ممکن نمی باشد و همچنین ورود حیوانات خانگی ممنوع است.

آدرس: تایلند، بانکوک، فایا تای، خیابان پتچاپوری راجاتوی، کوچه شانزدهم

هاستل هیر بانکوک

هیر بانکوک در مرکز شهر بانکوک قرار گرفته که اگر شما هم از آن دسته آدم هایی باشید که عاشق بازدید از بناهای تاریخی اند این هاستل با قیمتی مناسب آماده خدمت رسانی به شما است. همچنین تا شعاع 200 متری هیر بانکوک رستوران های مختلقی دیده می گردد که شما را برای صرفه وعده های غذایی وسوسه می نماید. هیر بانکوک شامل اتاق های 2، 4، 6 و 8 مختلط و 2 تخته بانوان است. شبی 500-1000 بات تایلندی (حدود 60 هزار تومان تا 115 هزار تومان) هزینه اقامت در این هاستل می باشد. امکانات این هاستل به توضیح زیر می باشد: وای فای پرسرعت رایگان، پارکینگ رایگان، پذیرش 24 ساعته، تهویه هوا، ویوی شهری. فواصل راه ها عبارتست از: 100 متر تا موزه و نمایشگاه راتاناکوسین یا معبد وات راتچانادارام، 200 متر تا معبد وات تپتیدارام یا بنای یادبود دموکراسی، 400 متر تا معبد گلدن مونت و 800 متر تا رود خائو سان. پذیرش هتل 24 ساعته و دریافت اتاق از ساعت 14:00 می باشد. تسویه تا ساعت 12:00 صورت می پذیرد. اقامت بچه ها در این هاستل ممکن نمی باشد و همچنین ورود حیوانات خانگی ممنوع است.

آدرس: تایلند، بانکوک، فایا تای، خیابان پتچاپوری راجاتوی، کوچه شانزدهم

هاستل نیراس بانکوک

نیراس بانکوک با توجه به نزدیک بودن به مکان های تاریخی بانکوک توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب نموده و با معابد بانکوک فاصله چندانی ندارد. همچنین دکور و دیزاین رنگارنگ نیراس باعث ایجاد آرامش برای گردشگران و مسافران نیز شده و این هاستل دارای یک کافه کوچک دوست داشتنی نیز می باشد. اتاق های نیراس بانکوک عبارتند از: اتاق های 6 تخته مختلط و مخصوص بانوان، اتاق 4 تخته مختلط، اتاق 2 تخته لوکس و اتاق دو نفره. امکانات این هاستل به توضیح زیر می باشد: وایفای پرسرعت رایگان، پذیرش 24 ساعته، وسایل خانگی. هزینه اجاره اتاق شبی 500-2000 بات تایلندی (حدود 59 هزار تومان تا 230 هزار تومان) می باشد. فاصله راه ها به توضیح زیر می باشد: 200 متر تا معبد وات تپتیدارام، 300 متر تا معبد وات راتچانادارام یا معبد گلدن مونت، 400 متر تا موزه و نمایشگاه راتاناکوسین و 600 متر تا بنای یادبود دموکراسی. پذیرش هتل : پذیرش 24ساعته و تحویل اتاق از ساعت 14:00 می باشد. تسویه اتاق ها تا ساعت 12:00 صورت می گیرد. اقامت یک کودک زیر 6 سال در صورت استفاده از تخت های موجود رایگان بوده و اتاق ها گنجایش اضافه کردن تخت اضافه را ندارند و ورود حیوانات خانگی ممنوع است. هزینه ها تنها در صورت نقد دریافت می گردد.

آدرس: تایلند، بانکوک، فرا ناکورن، سومرانرات، خیابان ماهاچای 204-206

هاستل کافه ام گری

هاستل کافه ام گری در مرکز شهر بانکوک واقع شده و با رستوران ها، مراکز خرید معروف، بازارهای خریدی احاطه شده که از تنوع اتاق های آن می توان به اتاق های 8 تخته مختلط و مخصوص بانوان، 4 تخته مختلط و 2 تخته اشاره نمود که این هاستل نسبت به دیگر هاستل ها قیمت مناسب تری را دارد. شبی 320-880 بات تایلندی (حدود 38هزار تومان تا 102 هزار تومان) اجاره اتاق های هاستل می باشد. امکانات این هاستل به توضیح زیر می باشد: وای فای پرسرعت رایگان، نظافت روزانه، اتاق های عایق صدا، ماشین لباس شویی، تهویه هوا. فواصل راه ها از مراکز اصلی به ترتیب زیر می باشد: 100 متر تا ایستگاه بی تی اس وانگویان یای، 700 متر تا بنای یادبود وانگ ویان یای، 800 متر تا ایستگاه اتوبوس کرونگ تون بوری و 1 کیلومتر ایستگاه بی تی اس فو نیمیت. پذیرش هتل از ساعت 14:00 - 22:00 می باشد و تسویه از ساعت 8:00 - 12:00 است. اقامت بچه ها در این هاستل ممکن نمی باشد و همچنین ورود حیوانات خانگی ممنوع است.

آدرس: تایلند، بانکوک، خلانگ سون ، بانگلومپولو لنگ، خیابان کرونگ تنبوری چهارم

منبع: همگردی
انتشار: 21 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 911

به "اقامت در بانکوک و تجربه ای از مکان های اقامتی ارزان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقامت در بانکوک و تجربه ای از مکان های اقامتی ارزان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید