افشای قیمت و زمان عرضه جدیدترین گوشی تاشو اپو

به گزارش مجله سایه، شرکت OPPO در حال آماده شدن برای عرضه اولین گوشی هوشمند تاشو flip خود است. در ادامه اطلاعات منتشر شده پیرامون جدول زمانی و قیمت راه اندازی این گوشی ارائه خواهد شد.

افشای قیمت و زمان عرضه جدیدترین گوشی تاشو اپو

به گزارش خبرنگاران، پس از OPPO Find N، شرکت OPPO در حال کار برای راه اندازی یک تلفن تاشو دیگر است. این گوشی که نخستین گوشی تاشو flip این برند است با قیمتی کمتر از گوشی تاشو Galaxy Z Flip 3 محصول شرکت سامسونگ ارائه خواهد داشت. علاوه بر این، افشاشده که شرکت OPPO در حال کار برای ساخت یک گوشی هوشمند تاشو دیگر نیز هست.

چندی پیش، شرکت OPPO اولین گوشی هوشمند تاشو خود را با نام OPPO Find N رونمایی کرد. به نظر نمی رسد که این برند در این زمینه متوقف شود، زیرا وبسایت خبری 91mobiles به طور انحصاری از Mukul Sharma، یکی از افشاگران مطرح هندی، دریافته است که شرکت OPPO در حال آماده شدن برای عرضه یک مدل نو از گوشی های تاشو است. این گوشی نو اولین گوشی هوشمند تاشوی flip این شرکت خواهد بود.

لازم به توضیح است که گوشی ها تاشو در دو مدل ارائه می شوند. در طراحی کتاب مانند (book-like) همان طور که از نامش بر می آید لولا های دستگاه در کنار آن قرار دارند و مانند یک کتاب باز می شود. در مقابل در طراحی flip لولا ها مانند لپ تاپ در بالای دستگاه قرار دارند. گوشی نو تاشوی اپو برخلاف OPPO Find N که از بغل باز می شد و لولای عمودی داشت، از بالا باز می شود و لولای افقی دارد.

هدف از ساخت گوشی نو تاشو OPPO ارائه تجربه گوشی هوشمند تاشو با قیمت مناسب برای کاربران خواهد بود. در ادامه جدول زمانی عرضه و قیمت احتمالی گوشی تاشوی آینده OPPO مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

به گفته Mukul Sharma، شرکت OPPO کار بر روی اولین گوشی هوشمند تاشو flip خود را آغاز کرده است و احتمالاً این دستگاه در سه ماهه سوم سال جاری میلادی یعنی تا سرانجام سپتامبر 2022 وارد بازار می شود. علاوه بر این، پیش بینی می شود قیمت این دستگاه کمتر از Samsung Galaxy Z Flip 3 خواهد بود. نام تجاری دستگاه هنوز قطعی نشده است، اما مطمئناً این گوشی به عنوان یک مدل از سری OPPO Find عرضه خواهد شد.

به جز این گوشی تاشو flip، افشا شده است که شرکت OPPO روی یک گوشی هوشمند تاشو دیگر نیز کار می کند که احتمالاً می تواند جانشین OPPO Find N موجود باشد. اگرچه جدول زمانی عرضه برای این گوشی نو در حال حاضر نامشخص است، اما انتظار می رود اوایل سال آینده میلادی راه اندازی شود.

در حال حاضر، این تمام اطلاعاتی است که در مورد گوشی هوشمند تاشوی آینده OPPO در دست است، اما مطمئناً در روز های آینده اطلاعات بیشتری در مورد آن منتشر خواهد شد. هر زمان که اطلاعات نوی منتشر شود، به آگاهی خوانندگان علاقه مند خواهد رسید.

منبع: 91mobiles

منبع: فرارو
انتشار: 6 فروردین 1401 بروزرسانی: 6 فروردین 1401 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 10746

به "افشای قیمت و زمان عرضه جدیدترین گوشی تاشو اپو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای قیمت و زمان عرضه جدیدترین گوشی تاشو اپو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید