اشتباه جالب پیرلو در اولین پیامش پس از معرفی شدن به عنوان سرمربی یوونتوس

به گزارش مجله سایه، سرمربی جدید تیم فوتبال یوونتوس در اولین اظهارات خود پس از معرفی اش به عنوان جانشین مائوریتزیو ساری، سوژه ای برای طنزپردازی رسانه ها فراهم کرد.

اشتباه جالب پیرلو در اولین پیامش پس از معرفی شدن به عنوان سرمربی یوونتوس

به گزارش خبرنگاران، از روز شنبه که مائوریتزیو ساری اخراج و آندره آ پیرلو جانشین او شد، همان رسانه های ایتالیایی منتظر شنیدن اولین اظهارات سرمربی جدید یوونتوس بودند. او خاتمه عصر یکشنبه اولین واکنش اش را به فرصت غیرمنتظره ای که بانوی پیر در اختیارش گذاشته نشان و همراه با آن یک مرتکب یک اشتباه کوچک هم شد.

پیرلو که با قراردادی دو ساله راهنمایی آخرین تیم دوران بازیگر خود در اروپا را برعهده گرفته است، در پیغامی که در صفحه شخصی خود در توئیتر منتشر نموده نوشت: عمیقاً راضی ام و احساس افتخار می کنم که از جانب باشگاه یوونتوس چنین احترام و اعتمادی را دریافت نموده ام. آماده این فرصت حیرت آور هست.

پیغام پیرلو به ظاهر هیچ ایرادی نداشت اما او برای اشاره به نام باشگاه یوونتوس از یک لینک اشتباه استفاده نموده است که مخاطب را به جای صفحه باشگاه یوونتوس به یک کلینیک جراحی پلاستیک در شهر نیویورک آمریکا ارجاع می دهد.

البته او مدتی بعد متوجه این اشتباه شد و آن را از صفحه شخصی اش حذف کرد.

پیرلو که دو هفته پیش به عنوان سرمربی تیم زیر 23 ساله های باشگاه انتخاب شده بود، از دو هفته دیگر کارش در تیم اصلی باشگاه را با برگزاری اردوی پیش فصل شروع می نماید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 مهر 1399 بروزرسانی: 10 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 4852

به "اشتباه جالب پیرلو در اولین پیامش پس از معرفی شدن به عنوان سرمربی یوونتوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشتباه جالب پیرلو در اولین پیامش پس از معرفی شدن به عنوان سرمربی یوونتوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید