اختصاص 300 میلیارد تومان سرمایه گذاری در شهرستان نیر

به گزارش مجله سایه، استاندار اردبیل گفت: با تخصیص 300 میلیارد تومان سرمایه گذاری مشکل بیکاری شهرستان نیر به صورت قابل توجهی برطرف می شود.

اختصاص 300 میلیارد تومان سرمایه گذاری در شهرستان نیر

به گزارش گروه استان های خبرنگاران از اردبیل، سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل امروز در بازدید از مجموعه گردشگری بولاغلار شهرستان نیر گفت: سرمایه گذاری های خوبی در شهرستان نیر آغاز شده که بی شک با تخصیص 300 میلیارد تومان سرمایه گذاری مشکل بیکاری منطقه به صورت قابل توجهی رفع می شود.

او بیان نمود: با تعریف پروژه های مهم اعم از حوزه های گردشگری تحول عظیمی در نیر ایجاد خواهد شد که نیاز است در این زمینه مسئولان و دستگاه های ذی ربط همکاری های لازم را برای دستیابی به اهداف مورد نظر انجام و برای رفع مسائل موجود در این زمینه گام های اساسی و هدفمند برداریم.

استاندار اردبیل ادامه داد: اهمیت به توسعه منطقه ها گردشگری جزو اولویت های اساسی و لاینفک استان محسوب می شود که از اهم آن ها می توان به ایجاد زیپ لاین و آبشار گردشگری در منطقه اشاره کرد.

عاملی اضافه کرد: برای تحقق اهداف مورد نظر نیازمند تعریف المان گردشگری هستیم که این مسئله به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است٬ چرا که باید برای برنامه ریزی در این زمینه بتوانیم از ظرفیت های موجود به نحو احسن استفاده کرده و با کنار گذاشتن موانع و مسائل راه رسیدن به اهداف و خواسته ها را رقم بزنیم.

او اظهار کرد: امیدواریم با برنامه ریزی های به عمل آمده بتوانیم هر چه سریع تر مسائل معیشتی و مالی مردم شهرستان را رفع کرده و نیز در راستای رفع سازی مسائل سد روستاهای این شهرستان نیز با همکاری مسئولان اقدامات اساسی و لازم در اسرع وقت انجام یابد و مطالبات مردم رفع شود.

ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 آذر 1400 بروزرسانی: 18 آذر 1400 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 9827

به "اختصاص 300 میلیارد تومان سرمایه گذاری در شهرستان نیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 300 میلیارد تومان سرمایه گذاری در شهرستان نیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید