احداث راستا دوچرخه سواری و پیاده روی در منطقه 10

به گزارش مجله سایه، شهردار منطقه 10 شیراز از پروژه احداث جهت دوچرخه سواری و پیاده روی در سطح منطقه خبر داد.

احداث راستا دوچرخه سواری و پیاده روی در منطقه 10

به گزارش از ، احمدزاده شهردار منطقه 10 گفت: با توجه به سیاست های شهردار شیراز و شورای اسلامی دوره پنجم از اجرای پروژه های انسان محور، اجرای عملیات پروژه احداث راستا دوچرخه سواری و پیاده روی در دستور کار منطقه قرار گرفت.

او شرح داد: این پروژه در 6 فاز و با طول حدود 20 کیلومتر است که در طول راستا این پروژه مبلمان شهری، سرویس بهداشتی، آبخوری، روشنایی کامل راستا صورت پذیرفته است که می توان گفت این پروژه احداث پیاده راهی کامل در محور شمال غرب شیراز است.

احمدزاده بیان نمود: در حال حاضر فاز 5 این پروژه که در پارک وحدت به طول 2/2 کیلومتر می باشد، اجرایی شده است و فاز اول آن از حدفاصل شهرک بزین تا خیابان هاتف واقع در ضلع جنوبی بلوار دکتر حسابی با اعتبار ریالی حدود 7 میلیارد ریال که با پیشرفت فیزیکی 80 درصد در حال انجام است.

او افزود: فاز دوم این پروژه حدفاصل پل جهاد تا کمربندی امام خمینی به طول 8/3 کیلومتر از ابتدای اسفندماه آغاز خواهد شد و همچنین فاز های 3 و 4 نیز در سال 99 آغاز به کار خواهد کرد.

احمدزاده در ادامه گفت: فاز 6 این پروژه پس از تکمیل چپگرد صدرا از شهرک گلستان تا شهرک بزین به طول 2 کیلومتر عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 2327

به "احداث راستا دوچرخه سواری و پیاده روی در منطقه 10" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احداث راستا دوچرخه سواری و پیاده روی در منطقه 10"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید