آخرین فصل مجموعه بازی تاج وتخت آوریل سال 2019 پخش می گردد

به گزارش مجله سایه، اگر از طرفداران مجموعه تلویزیونی بازی تاج وتخت (Game of Thrones) باشید لابد خبر دارید که این مجموعه تلویزیونی تقریبا به انتها راه خود رسیده و طرفداران هم منتظر پخش فصل انتهای آن هستند. تا به حال هیچ تاریخ دقیقی برای آغاز پخش فصل انتهای این سریال عنوان نشده بود اما حالا HBO رسما تایید نموده که بازی تاج وتخت در ماه آوریل سال 2019 (12 فروردین تا 11 اردیبهشت 98) پخش خواهد شد.

آخرین فصل مجموعه بازی تاج وتخت آوریل سال 2019 پخش می گردد

روز گذشته شاهد انتشار یک تیزر از این مجموعه تلویزیونی بودیم که از جمع بندی صحنه های معروف قسمت ها و فصل های گذشته سریال ایجاد شده بود. در خاتمه این تیزر HBO رسما تایید می نماید که فصل هشتم بازی تاج وتخت قرار است آوریل 2019 پخش گردد.

البته شروع پخش فصل هشتم در ماه آوریل آنقدرها هم خبر تعجب برانگیزی نیست چون فصل های یک تا شش سریال در ماه های آوریل یا اواخر ماه مارس پخش شدند. فصل هفتم البته در ماه جولای سال 2017 پخش شد و با قاعده آشنای فصل های پیشین تفاوت داشت. به هر حال حدس می زدیم که اگر اتفاق بخصوصی نیفتد دوباره شاهد شروع به پخش بازی تاج وتخت در ماه های آوریل یا مارس باشیم.

پیش از این کیسی بلویز، رییس بخش برنامه ریزی در شبکه HBO گفته بود مجموعه تلویزیونی بازی تاج وتخت در نیمه اول سال میلادی 2019 پخش خواهد شد و اشاره دقیق تری به تاریخ پخش نکرده بود.

شش فصل اول مجموعه تلویزیونی بازی تاج وتخت 10 قسمتی بودند و فصل هفتم 7 قسمت داشت. فصل خاتمهی سریال از این نظر با همه فصل های قبلی متفاوت است و فقط 6 قسمت خواهد بود؛ به این ترتیب این سریال محبوب نهایتا در قالب یک مجموعه 73 قسمتی به خاتمه می رسد. فیلم برداری فصل نهایی در ماه اکتبر سال 2017 شروع شد و در ماه جولای سال 2018 به خاتمه رسید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 103

به "آخرین فصل مجموعه بازی تاج وتخت آوریل سال 2019 پخش می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین فصل مجموعه بازی تاج وتخت آوریل سال 2019 پخش می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید