کرایه پارک خودرو در مرز مهران 500 هزار ریال است

به گزارش مجله سایه، شهردار مهران گفت: کرایه مصوب پارک خودرو در پارکینگ اربعین در مرز مهران برای تمام روزهای توقف 500 هزار ریال است.

کرایه پارک خودرو در مرز مهران 500 هزار ریال است

حجت نصیری پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه به طور معمول حضور خودروها در پارکینگ شهر مهران بین 10 تا 15 شبانه روز است، افزود: مبلغی که بابت هزینه پارکینگ خودروها اخذ می شود برای تمام مدت حضور خودرو در پارکینگ است.

وی اظهار کرد: پارکینگ برکت نیز به صورت رایگان در اختیار زائران قرار گرفته است و درحال ساماندهی پارکینگ های سطح شهر هستیم تا انتقال خودروهای زائران به پارکینگ سریع تر انجام شود و زائران دچار سرگردانی نشوند.

وی یادآور شد: پارکینگ بزرگ اربعین با ظرفیت پارک 40 هزار خودرو در ورودی شهر مهران از روز گذشته بازگشایی شد که می طلبد زائران خودروهای خود را در پارکینگ بزرگ اربعین، پارکینگ برکت و دیگر پارکینگ های عمومی سطح شهر پارک کنند.

به گزارش ایرنا، شهرستان مرزی مهران در 85 کیلومتری جنوب غربی ایلام با داشتن مرز بین المللی از معابر اصلی و مهم تردد خودروهای شخصی، کامیون های حامل کالاهای صادراتی و خودروهای حامل زائران عتبات عالیات است.

پیش بینی می شود در ایام اربعین امسال 70 درصد از مجموع زائران مرز مهران را برای تردد انتخاب کنند و هم اکنون به طور معمول در این ایام روزانه بیش از 50 هزار نفر از مرز مهران راهی عتبات عالیات می شوند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 905

به "کرایه پارک خودرو در مرز مهران 500 هزار ریال است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرایه پارک خودرو در مرز مهران 500 هزار ریال است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید