کاشت ابرو بهتر است یا میکروبلیدینگ ؟

به گزارش مجله سایه، ابرو یکی از مهمترین اجزای صورت است که تاثیر زیادی در زیبایی صورت دارد. زیبایی و حالت ابروها یاری می نماید چشم ها زیباتر به نظر برسند. به همین دلیل است که می گویند ابرو قاب صورت است. علاوه بر زیبایی ابرو از چشم ها در برابر عرق پیشانی و ... محافظت می نماید.

کاشت ابرو بهتر است یا میکروبلیدینگ ؟

ممکن است به دلایل مختلف مثلا ژنتیک، سبک زندگی نادرست، آرایش زیاد، بیماری های هورمونی یا حادثه ابروها دچار ریزش شده و کم پشت شوند. در این صورت درمان های مختلفی مثل مزوتراپی، تاتو، میکروبلیدینگ و کاشت ابرو وجود دارد. اما کدامیک از این روش ها بهتر است؟ در این مقاله به مقایسه کاشت ابروی طبیعی و میکروبلیدینگ می پردازیم. دو روش پرطرفدار که نتایجی طبیعی و خوب دارند پس با ما همراه باشید.

میکروبلیدینگ چیست؟

میکروبلیدینگ یک روش مانند تاتو و میکروپیگمنتیشن است و با سوزن و رنگ های باکیفیت و طبیعی انجام می گردد. اما این روش ظرافت بیشتری داشته و طبیعتر است. میکروبلیدینگ در سطح پوست صورت گرفته و مانند تاتو بعد از مدتی تغییر رنگ نمی دهد ولی ماندگاری نسبتا کمی بین 6 ماه تا یک سال دارد.

اهمیت رعایت اصول بهداشتی در میکروبلیدینگ

در تمام روش هایی که با سوزن و رنگ انجام می گردد، علاوه بر تکنیک و زیبایی کار، رعایت اصول بهداشتی در مرکز ارائه خدمات و مراحل کار بسیار مهم است. میکروبلیدینگ نیز یکی از انواع تاتو است و اگر بهداشت رعایت نگردد می تواند باعث انتقال بیماری های خطرناکی مثل ایدز و ... گردد.

معایب میکروبلیدینگ

یک ماه بعد از انجام میکروبلیدینگ ابرو باید ترمیم انجام گردد که هزینه آن نیز جدا پرداخت می گردد. در نهایت ممکن است رنگ پخش شده یا قسمت هایی از رنگ آن بریزد. هزینه انجام خدمات میکرو ابرو در مراکز حرفه ای نیز بالاتر از یک میلیون تومان برای هر بار است و شما بعد از 6 ماه تا یکسال احتیاج به انجام دوباره میکروبلیدینگ خواهید داشت.

اگر رنگ استفاده شده از برند معتبری نباشد در بهترین حالت بعد از چند ماه ابروهای شما پاک می گردد و در بدترین حالت می تواند موجب عفونت یا آلرژی پوستی گردد.

شما پس بعد از گذشت حدود 4 تا 6 سال هزینه ای برابر با کاشت ابروی طبیعی را پرداخت خواهید کرد. اما آیا نتیجه دائمی و راضی نماینده خواهد بود؟ حداقل سال های سال باز هم باید این هزینه ها را پرداخت کنید.

کاشت ابرو چیست؟

در مقاله بهترین کلینیک کاشت ابرو صدف می خوانیم : کاشت ابرو یک عمل زیبایی است که در آن فولیکول های مو از پشت سر برداشته شده و در ناحیه ای از ابرو که کم مو است، کاشته می گردد. کاشت ابرو برای کسانی که از حجم موهای ابروی خود راضی نیستند یا به دلیل بعضی مسائل دچار ریزش ابرو شده اند، مناسب است. به عنوان مثال کاشت ابرو مردانه و زنانه به افراد زیر توصیه می گردد.

در کاشت ابرو طراحی ابرو متناسب با صورت، کاشت گرافت ها درست در جهت خواب ابروها و طبیعی بودن نتیجه کار بسیار مهم است.

روش های مختلف کاشت ابرو

کاشت ابرو روش های مختلفی نظیر Fut، Sut، Fue و... دارد. قدیمی ترین و در عین حال رایجترین روش بخصوص برای خانم ها کاشت ابرو به روش FIT است زیرا این روش بالاترین تراکم و بهترین نتیجه را به ابروها می بخشد زیرا فولیکول ها بدون آسیب از بانک مو خارج سپس آنالیز شده و مناسبترین فولیکول ها برای

کاشت انتخاب می شوند.

کاشت ابرو به روش fit

در مقاله کاشت ابرو به روش fit کلینیک صدف می خوانیم : کاشت ابرو به روش FIT یکی از رایج ترین روش های کاشت ابروست که با استفاده از آن می توانید به راحتی به ابروهایی زیبا و متراکم دست پیدا کنید. در کاشت ابرو به این روش گرافت های مو از ناحیه اهدانماینده سر، معمولا پشت گردن و فاصله بین دو گوش، برداشت شده و سپس زیر میکروسکوپ جداسازی و آماده می شوند. در نهایت فولیکول های جداشده در ناحیه ابرو مطابق به مدل مدنظر شما کاشته می گردد. کاشت ابرو به روش FIT با استفاده از بی حسی موضعی انجام می گردد و تقریبا 3 تا 6 ساعت به طول می انجامد. FIT یک روش غیرتهاجمی است و حداقل خطر و عوارض جانبی را به همراه دارد.

مزایای کاشت ابرو نسبت به میکروبلیدینگ چیست؟

کاشت ابرو در مراکز زیبایی و درمانی که تمامی امکانات پزشکی را دارند و پروتکلهای بهداشتی را رعایت می نمایند تحت نظر پزشک متخصص صورت گرفته و هیچگونه خطری برای سلامتی شما نخواهد داشت.

نتیجه کاشت ابرو دائمی و طبیعی خواهد بود و احتیاجی به ترمیم ماهانه یا سالانه آن نخواهید داشت. فقط کافیست یک روز عمل را انجام دهید و دوران ریکاوری را به خوبی بگذرانید و از دستورات پزشک پیروی کنید سپس یک عمر از ابروهای خود لذت ببرید.

هزینه کاشت ابرو نسبت به میکروبلیدینگ کمتر است. شاید شما مبلغ پول بیشتری را بپردازید اما جمع هزینه های ترمیم میکروبلیدینگ در طول سال ها بیشتر از کاشت ابرو خواهد بود.

کاشت ابرو ظاهری طبیعی تر و بسیار پرتر خواهد داشت. به علاوه دیگر شما نگران پخش شدن رنگ، ریختن بخش هایی از ابرو و دریافت وقت برای ترمیم ابروهای خود نخواهید بود.

بهترین کلینیک کاشت ابرو

در کاشت ابرو انتخاب کلینیک مناسب نیز بسیار مهم است. داشتن مجوز وزارت بهداشت، پزشک متخصص، تجربه بالا و پیروز کلینیک، کادر حرفه ای، تجهیزات پیشرفته و ... همه و همه نکاتی هستند که در انتخاب کلینیک برای کاشت ابروی طبیعی باید به آنها دقت کنید. خوشبختانه کلینیک صدف تمامی این ویژگی ها را دارد به همین دلیل تمامی خدمات کاشت مو و ابروی این کلینیک دارای ضمانت نامه و بیمه نامه هستند. همچنین شرایط پرداخت اقساط برای زیباجویان عزیز فراهم است.

اگر قصد انجام کاشت ابرو را دارید، می توانید برای دریافت مشاوره رایگان به وسیله شماره 021-27437 با کارشناسان متخصص کلینیک صدف در تماس باشید. همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کاشت ابرو از وب سایت کلینیک صدف به نشانی www.clinicsadaf.com بازدید کنید.

نتیجه گیری

با توجه به مطالب گفته شده کاشت ابرو نسبت به دائمی بودن و طبیعی تر بودن نتیجه و البته قیمت مناسبتر گزینه بهتری است. در نهایت همه چیز به سلیقه شخص بستگی دارد. بعضی افراد میکروبلیدینگ را ترجیح می دهند. بعضی ابروهای خوبی دارند و از میکروبلیدینگ فقط برای اصلاح نواقص یا به جای سابه ابرو استفاده می نمایند. همه چیز بستگی به احتیاج و سلیقه فرد دارد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 25 بهمن 1399 بروزرسانی: 25 بهمن 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 6755

به "کاشت ابرو بهتر است یا میکروبلیدینگ ؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاشت ابرو بهتر است یا میکروبلیدینگ ؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید