چه کارهایی را نباید در دبی انجام دهیم

به گزارش مجله سایه، اگر به دبی سفر میکنید بهتر است با کارهایی که نباید در سفر به این شهر انجام دهید آشنا باشید تا سفر خوبی را در دبی تجربه کنید. دبی یکی از شهرهای بسیار مهم منطقه آسیا میباشد که پس از معماری فوق العاده عالی که در سال های گذشته در جای جای این شهر انجام داده است آن را به یکی از شهرهای بسیار مهم توریستی جهان تبدیل نموده است. اما درست است که یک کشور توریست پذیر است اما قوانین جمامعی نیز دارد که بهتر است از آنها عبور نکنید، بعلاوه توجه داشته باشید برای تهیه ویزای دبی میتوانید با خبرنگاران تماس بگیرید تا این خدمت را برای شما انجام دهند، فقط کافی است اسکن کارت ملی و اسکن پاسپورت خود را که دارای اعتبار حداقل 7 ماهه است برای کارشناسان ما ارسال کنید تا حداکثر در هفت روز کاری این کار را برای شما انجام دهند. خانم های مجرد زیر 40 سال نمیتوانند برای ویزای دبی اقدام نمایند ولی در کل، گرفتن این نوع ویزا نسبت به سایر ویزاها، آسان تر است.

چه کارهایی را نباید در دبی انجام دهیم

پس از ورود به شهر دبی که با خرید بلیط هواپیما دبی و سفر به این کشور شروع میشود احتمالاً به سمت هتلی که رزرو نموده اید ترانسفر میشوید و یا اگر به صورت جداگانه رزرو نموده باشید باید خود را به هتل برسانید. از همین جا رعایت قوانین و بایدها و نبایدها شروع میشود که در ادامه بیشتر با این موضوع آشنا خواهید شد.

کارهایی که نباید در دبی انجام داد

1- عشق و عاشقی در ملا عام ممنوع است.

2- برای ورود به مساجد باید لباس مناسب پوشید

3- پایکوبی و بلند آواز خواندن در خیابان ممنوع است

4- از دست چپ برای دست دادن یا غذا خوردن استفاده نکنید

5- به هیچ شخصی توهین نکنید، این یک جرم بزرگ است.

6- از حمل کالاهای ممنوعه جدً خودداری کنید.

7- در هنگام تردد در خیابان، پوشش متعارف داشته باشید.

8- توهین به حاکمان امارات متحده عربی جرم است.

9- خوردن و حرکات غیر اخلاقی در ملا عام در ماه رمضان خلاف قانون است.

10- بدون اجازه از هیچ شخص عکس نگیرید.

11- با کفش وارد خانه هیچ شخصی نشوید، این مورد در مورد مساجد نیز صدق میکند.

اماکن گردشگری دبی که باید از آنها تماشا کرد

برج ها و هتل های دبی مهم ترین جاذبه های گردشگری این شهر هستند که به شهر آسمان خراش های آسیا معروف است. وقتی اقدام به رزرو هتل دبی میکنید با هتل های معروفی از جمله هتل آتلانتیس دبی روبرو میشوید که نه تنها در آسیا بلکه در دنیا درجه یک هستند و اگر هزینه لازم برای اقامت در این هتل ها را داشته باشید سفر شما به یک سفر بسیار لوکس تبدیل خواهد شد.

برج العرب که ارتفاع بی نظیری دارد یکی دیگر از آسمانخراش های دبی است که بسیار معروف است و تماشا صحنه های این هتل زمانی که یک شخص ار بالاترین قسمت آن عکاسی میکند بسیار وجد آور است.

مراکز خرید دبی که در زمان فستیوال دبی به یکی از جاذبه های مهم تبدیل میشود و بعلاوه تم پارک، موزه ها، سواحل، مارینا و پارک دلفین های این شهر تنها بخشی از بی شمار تفریحاتی است که میتوان در دبی انجام داد و در یک سفر 4 روزه همراه تور فقط بخشی از آنها برای شما قابل بازدید هستند، پس بهتر است اگر علاقه مند هستید تا از همه جاذبه های گردشگری این شهر تماشا کنید یک سفر حداقل 8 روزه به دبی داشته باشید.

سفر به این شهر مجذوب کننده را در بخش تور خبرنگاران میتوانید سرچ کنید تا به برترین نرخ تور دبی دست یابید.

منبع: تریپ
انتشار: 15 مرداد 1401 بروزرسانی: 15 مرداد 1401 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 12302

به "چه کارهایی را نباید در دبی انجام دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه کارهایی را نباید در دبی انجام دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید