پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا یکشنبه 22 اسفند 1400

به گزارش مجله سایه، بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران و آنالیز داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی طی روز های آینده آسمان تهران نسبتا ابری و در بعضی ساعات آفتابی پیش بینی می گردد. فردا 22 اسفند ماه 1400 آسمان آفتابی و در بعضی ساعات ابری خواهد بود و شاخص آلودگی هوا نیز در شرایط سالم پیش بینی می گردد.

پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا یکشنبه 22 اسفند 1400

به گزارش خبرنگاران؛ امروز آسمان تهران در بعضی ساعات ابری است و دما در طول شب از یازده درجه به مرور و در طول روز به هفده درجه می رسد.

پیش بینی دمای هوای تهران در چند روز آینده؛ فردا حداکثر دما 21 درجه سانتیگراد خواهد بود

آسمان تهران فردا (22 اسفندماه) آفتابی و در بعضی ساعات ابری با حداقل دمای 12 و حداکثر دمای 19 درجه سانتیگراد و طی روز دوشنبه (23 اسفند ماه) ابری همراه با رگبار پراکنده با حداقل دمای 8 و حداکثر دمای 20 درجه سانتیگراد و برای روز سه شنبه (24 اسفندماه) ابری و با حداقل دمای 9 درجه و با حداکثر دمای 17 درجه پیش بینی می گردد.

جدول دمای هوای تهران تا سه روز آینده را ببینید:

شرایط شاخص آلودگی هوای تهران امروز و فردا

کاهش تندی باد تا اواخر وقت امروز (21 اسفند ماه) همزمان با افزایش ترافیک شامگاهی باعث افزایش غلظت ذرات معلق خواهد شد که به تبع آن برقراری شرایط ناسالم برای گروه های حساس در بعضی منطقه ها پرتردد دور از انتظار نخواهد بود.

افزایش نسبی تندی باد تا صبح روز یک شنبه (22 اسفند ماه) تا حدودی سبب پراکندگی آلاینده ها خواهد شد، هرچند با افزایش تردد خودرو ها غلظت ذرات معلق افزایش خواهد یافت. کاهش تندی باد در طول روز از پراکندگی آلاینده ها جلوگیری خواهد نمود.

با تداوم پایداری جوی تا اواخر وقت یک شنبه (22 اسفندماه) و عدم وزش باد مؤثر، غلظت ذرات معلق افزایش خواهد یافت و برقراری شرایط ناسالم برای گروه های حساس در بیشتر منطقه ها پرتردد پیش بینی می گردد.

پیش بینی شرایط آب و هوای کشور تا چند روز آینده

امروز و فردا در نیمه جنوبی اصفهان، منطقه های از شمال غرب و سواحل شمالی، بارش باران، رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می گردد.

در این 2 روز شدت بارش ها در چهارمحال و بختیاری و جنوب اصفهان خواهد بود و آب گرفتگی معابر را در پی خواهد داشت.

منبع: فرارو
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 11124

به "پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا یکشنبه 22 اسفند 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا یکشنبه 22 اسفند 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید