(ویدئو) دستور قالیباف درباره ضرب و شتم یک خبرنگار

به گزارش مجله سایه، در پی ضرب و شتم یک خبرنگار در توسط حراست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران محمد باقر قالیباف رییس مجلس به کمیسیون اصل نود و بهداشت دستور پیگیری داد.

(ویدئو) دستور قالیباف درباره ضرب و شتم یک خبرنگار

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

علی خضریان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (چهارشنبه) مجلس در تذکر شفاهی اظهار کرد: متأسفانه باخبر شدم یکی از خبرنگاران خانم به نام فائزه مومنی که برای تهیه گزارش از نحوه واکسیناسیون و ادعای وزارت کشور درباره اعلام کد واکسن ها گزارش تهیه می کرد، دچار آسیب و شکستگی انگشت دست شد.

او اضافه کرد: متأسفانه حراست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در زمان خروج این خبرنگار تصور می کرد او اطلاعات و اخباری تهیه نموده که مناسب نیست، از این رو با خبرنگار درگیر شد و در نهایت انگشتان دست این خانم آسیب دید و شکسته است و در حال حاضر در دستان او پیچ و مهره کار گذاشته شده است.

خضریان اظهار داشت: متأسفم برای مسئولین دانشگاه شهید بهشتی که تا به امروز به صورت رسمی از جامعه خبری و رسانه ای کشور عذرخواهی ننموده اند. از آقای نمکی وزیر بهداشت درخواست دارم به سرعت به این موضوع رسیدگی کند و با متخلفین برخورد گردد، همچنین گزارش شفافی به مجلس و کمیسیون بهداشت ارائه گردد در غیر این صورت مجلس با این موضوع به صورت جدی برخورد می نماید.

در ادامه رئیس مجلس در واکنش به این تذکر گفت: چنین برخوردی با خبرنگارانی که با مشقت و سختی به دنبال آنالیز مسائل و اطلاع رسانی به افکار عمومی هستند، قابل پذیرش نیست.

او اضافه کرد: از کمیسیون بهداشت و درمان می خواهیم پیگیر این گزارش باشند، همچنین کمیسیون اصل 90 در صورتی که شکایتی در این زمینه دریافت کرد به آن رسیدگی کند.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

روز گذشته فائزه مومنی، خبرنگار وب سایت رویداد24 و روزنامه صبح نو اظهار داشت برای تهیه گزارش از فرایند واکسیناسیون به یکی از مرکزهای واکسیناسیون رفته اما حراست دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در این بیمارستان از او می خواهد همه حرف هایی که برای گزارش ضبط نموده، پاک کند، او نمی پذیرد و بر اثر برخورد فیزیکی مامور حراست، انگشت این خبرنگار طوری می شکند که کار به جراحی می کشد.

منبع: فرارو
انتشار: 22 خرداد 1400 بروزرسانی: 22 خرداد 1400 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 8075

به "(ویدئو) دستور قالیباف درباره ضرب و شتم یک خبرنگار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(ویدئو) دستور قالیباف درباره ضرب و شتم یک خبرنگار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید