ورود 1.5 میلیون نفر گردشگربه شهرستان دیلم

به گزارش مجله سایه، خبرنگاران: فرماندارشهرستان دیلم گفت: تا به امروز یک میلیون و 528 هزار گردشگر به شهرستان دیلم مسافرت نموده اند که 608 هزار نفرآنان در اقامت گاههای این شهرستان اسکان یافته اند.

ورود 1.5 میلیون نفر گردشگربه شهرستان دیلم

اگر علاقمند به سفر با بهترین هزینه تور کانادا 99 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران از بوشهر، قاسم قائدی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه 8 کمیته در ارائه خدمات رسانی به گردشگران در دیلم فعالیت می نمایند اظهار کرد: کمیته های امنیتی، اسکان، خدمات شهری و سد معبر، اطلاع رسانی وتبلیغات، حفاظت اطلاعات، خدمات بانکی، بهداشت و درمان و حوادث و سوانح در ارائه خدمات به گردشگران در دیلم فعال هستند.

وی با اشاره به اینکه از 29 اسفند تا به امروز یک میلیون و 882 هزار گردشگر وارد دیلم شده اند توضیح داد: بیشترین ورود گردشگران مربوط به چهارم فروردین است که در یک روز 233 هزار نفر وارد این شهر توریستی شدند.

فرماندار دیلم با اشاره به اینکه همه امکانات برای اسکان گردشگران فراهم است اضافه نمود: 250 تخته چادر گروهی، 24 کانکس، و 200 کلاس در اختیار گردشگران در دیلم است.

قائدی اظهار کرد: علاوه بر مکانهای یاد شده محوطه های ادارات و مدارس برای نصب چادر و اسکان مهیا در اختیار گردشگران قرار داردو و 60 منزل استیجاری هم برای گردشگران مهیا شده است.

وی با اشاره به اینکه 2 هزار فروشگاه تجاری جوابگوی نیازهای گردشگران در دیلم هستند گفت: پیش بینی می گردد تا سرانجام تعطیلات نوروزی تعداد گردشگران در دیلم به دو میلیون و 200 هزار نفر برسد.

فرماندار دیلم گفت: امکانات زیربنایی شامل 200 چشمه سرویس بهداشتی، 36 چشمه حمام، و آبرسانی ثابت و سیار در مکانهای اقامتی گردشگران در شهرستان دیلم فراهم است.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 2354

به "ورود 1.5 میلیون نفر گردشگربه شهرستان دیلم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود 1.5 میلیون نفر گردشگربه شهرستان دیلم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید