مقاله: فنگ شویی چیست و چه کاربرد هایی در زندگی ما دارد؟

به گزارش مجله سایه، درصورتی که پیرامون فنگ شویی تحقیقاتی انجام داده باشید، احتمالاً به منابع زیادی در مورد استفاده از رنگ های خاص در مکان های معینی از خانه خود رسیده اید. حقیقت این است که وجود رنگی خاص به تن هایی نمی تواند باعث ایجاد انرژی مثبت گردد؛ صرف وجود وسیله کهنه و فرسوده با رنگ موردنظر کافی نیست، رنگ ها باید تازه و نو باشند تا حس زندگی را به جریان بیندازند.

مقاله: فنگ شویی چیست و چه کاربرد هایی در زندگی ما دارد؟

چرخه مخرب: اگر این عنصر ها نادرست استفاده شوند (یکی در میان استفاده شوند) خطرناک می شوند و چرخه مخربی ایجاد می نمایند. زیرا: آب، آتش را خاموش می نماید. آتش فلز را ذوب می نماید. فلز، چوب را می برد. چوب، خاک را می فرساید. خاک، آب را آلوده می نماید.

در فلسفه فنگ شوی، چی Qi یا chi نوعی انرژی است که اگر در حالت مثبت باشد شنگ چی (Sheng chi) یا (دَم کیهانی) یا (انرژی حیاتی) نامیده می گردد و شانس خوب را به انرژی فیزیکی، روابط عاطفی و رفاه مادی تبدیل می نماید و جریان داشتن درست و مناسب چی در خانه بسیار مهم است. اما اگر چی راکد بماند و نتواند جریان آزادانه ای داشته باشد به انرژی مخربی تبدیل می گردد که شا چی (Sha Chi) یا همان شا نامیده می گردد. انباشتگی و بی نظمی (مثلاً اتاق نامرتب و کپه های لباس، یا وسایل بی مصرف در کیف، یا در راهرو و تراس ساختمان) موجب می شوند چی نتواند آزادانه به حرکت درآید و به شا چی تبدیل می گردد. برای جریان داشتن چی باید از خطوط نوک تیز اجتناب کرد. مثلاً اثاثیه ای که لبه گرد دارند بهتر از وسایل نوک تیز است. زیرا چی در خطوط منحنی حرکت می نماید و شاچی در خطوط تیز و شکسته.

منبع مقاله: فنگ شویی چیست و چه کاربرد هایی در زندگی ما دارد؟

انتشار: 26 مهر 1400 بروزرسانی: 26 مهر 1400 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 9327

به "مقاله: فنگ شویی چیست و چه کاربرد هایی در زندگی ما دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: فنگ شویی چیست و چه کاربرد هایی در زندگی ما دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید