مدال برنز تکواندو گرندپری بلغارستان برای آرمین هادی پور

به گزارش مجله سایه، آرمین هادی پور در مرحله نیمه نهایی نتیجه را به تای هون کیم واگذار کرد و عنوان سومی گرندپری 2019 بلغارستان را به نام خود ثبت کرد.

مدال برنز تکواندو گرندپری بلغارستان برای آرمین هادی پور

با تور بلغارستان از کشوری اروپایی دیدن کنید.

ملی پوش گیلانی وزن 58- کیلوگرم تکواندوی کشورمان با شکست مقابل تکواندوکار کره ای به نشان برنز مسابقات گرندپری بلغارستان 2019 دست یافت.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، روز نخست مسابقات گرندپری بلغارستان 2019 با پیکارهای اوزان 58- و 68- کیلوگرم مردان و 57- کیلوگرم زنان پیگیری شد و آرمین هادی پور به مصاف رقبای وزن 58- کیلوگرم رفت.

هادی پور در نخستین مرحله با قرعه استراحت روبه رو شده و در مرحله یک هشتم انتهای به مصاف آدرین ویسنته از اسپانیا رفت، رقیب ماتادور نشان برنز گرندپری ژاپن 2019 و نشان طلای قهرمانی اروپا 2018 را در کارنامه ورزشی خود دارد.

نابغه گیلانی تکواندو آسیا با نتیجه قاطعانه 24 بر دو (اختلاف امتیاز 20 - انتها راند دوم) مقابل ویسنته به رجحان دست یافته و راهی مرحله یک چهارم انتهای شد، هادی پور در این مرحله به مصاف میخائیل آرتامونوف از روسیه رفت.

رقیب تزار سابقه قهرمانی اروپا 2018 را در کارنامه ورزشی خود دارد، هادی پور در دومین دیدار نیز با نتیجه 24 بر چهار (اختلاف امتیاز 20 - انتها در ابتدای راند سوم) مقابل رقیب باسابقه روس به رجحان دست یافت و نشان برنز خود را قطعی کرد.

ملی پوش گیلانی وزن 58- کیلوگرم در مرحله نیمه انتهای به مصاف تای هون کیم از کره جنوبی رفت، رقیب نامدار کره ای نشان برنز المپیک ریو 2016، نشان طلای بازی های آسیایی و مسابقات قهرمانی آسیا 2018، نشان طلای مسابقات قهرمانی دنیا 2017 و چندین نشان طلا، نقره و برنز مسابقات گرندپری را در کارنامه ورزشی خود دارد.

هادی پور در آخرین رنکینگ المپیکی وزن 58- کیلوگرم با کسب 346.31 امتیاز در مکان چهارم ایستاده است و تای هون کیم با کسب 431.63 نفر دوم این وزن است، رقابت نفس گیر دو رقیب قدر آسیایی در راند نخست با رجحان 9 بر شش کیم سرانجام یافت، هادی پور راند دوم را طوفانی شروع کرد و در همان نخستین دقیقه به تساوی 11 بر 11 رسید ولی این کیم باتجربه بود که این راند را با نتیجه 18 بر 13 به سود خود سرانجام داد، راند سوم با رجحان مطلق تکواندوکار کره ای همراه شد و کیم با رجحان 30 بر 17 به فینال صعود کرد.

تکواندوکار گیلانی با شکست مقابل کیم به نشان برنز گرندپری بلغارستان 2019 دست یافت و علاوه بر کسب 14.4 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک پیروز شد جایزه هزار دلاری این مسابقات را کسب کند.

به گزارش فارس، گرندپری 2019 بلغارستان G4 است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 40، 24 و 14.4 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک و پنج، سه و هزار دلار جایزه نقدی تعلق می گیرد، این رقابت ها با حضور 32 تکواندوکار برتر دنیا از امروز (آدینه - 26 مهرماه) در هر 4 وزن المپیکی مردان و زنان در صوفیه بلغارستان شروعشده و به مدت 3 روز ادامه دارد.

راهنمایی تیم ملی کشورمان بر عهده فریبرز عسگری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق و وحید عبدالهی به عنوان مربی است، میرهاشم حسینی و سروش احمدی در وزن 68- کیلوگرم دیگر نمایندگان تکواندو کشورمان در این رقابت ها هستند.

حسینی در مرحله یک چهارم انتهای با شکست 35 بر 37 مقابل دای هون لی از کره جنوبی از دور رقابت ها کنار رفت، احمدی پس از پیروزی مقابل دیلان چلاموتو از فرانسه، جوادآچاب از بلژیک و عبدالرحمان وائل از مصر در مرحله نیمه انتهای به سد محکم دای هون لی از کره جنوبی روبرو شد و با شکست 15 بر 44 مقابل رقیب کره ای به نشان برنز بسنده کرد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 3 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 736

به "مدال برنز تکواندو گرندپری بلغارستان برای آرمین هادی پور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدال برنز تکواندو گرندپری بلغارستان برای آرمین هادی پور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید