محمدرضا حیدریان گزینه مدیریت فنی تیم ملی فوتسال بانوان

به گزارش مجله سایه، به گزارش خبرنگاران، جلسه کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی در حالی هفته گذشته برگزار گردید که یکی از مباحث اصلی این جلسه انتخاب و معرفی مدیر فنی تیم ملی فوتسال بانوان بود.

محمدرضا حیدریان گزینه مدیریت فنی تیم ملی فوتسال بانوان

شهناز کمک سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان فاطمه شریفی را به عنوان دستیار اول خود در این تیم معرفی نموده و به دنبال این بود تا علی صانعی را مجددا به عنوان مدیر فنی به تیم بانوان بازگرداند. با این حال صانعی با توجه به صحبت هایی که در دوره گذشته مسابقات قهرمانی آسیا درباره حضورش در چند تیم پیش آمده بود، به این پیشنهاد پاسخ منفی داده است.

صانعی در حال حاضر سرمربی تیم فوتسال زیر 20 سال پسران است و این تیم را آماده حضور در مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا می نماید. وی محمود قاضی و کاظم صادقی را به عنوان دستیارانش معرفی نموده و این افراد از سوی کمیته فنی هم تایید شده اند.

به این ترتیب افراد دیگری برای مدیریت فنی در تیم ملی فوتسال بانوان معرفی شده اند؛ از جمله محمدرضا حیدریان اسطوره فوتسال ایران که مدت کوتاهی هم راهنمایی تیم فوتسال جوانان را بر عهده داشت.

قرار است در جلسه بعدی کمیته فنی در این ارتباط بحث و آنالیز بیشتری صورت بگیرد.

کمیته فنی همچنین چهار مربی را برای تشکیل تیم فوتسال دختران زیر 20 سال مدنظر داشته و از آنها برنامه هایشان را گرفته است. طبق برنامه، در جلسه هفته آینده کمیته فنی سرمربی تیم فوتسال زیر 20 سال دختران هم معرفی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 1208

به "محمدرضا حیدریان گزینه مدیریت فنی تیم ملی فوتسال بانوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدرضا حیدریان گزینه مدیریت فنی تیم ملی فوتسال بانوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید