لیگ اروپا، حذف شاگردان مورینیو با شکست مقابل یاران محرمی، رم و آرسنال صعود کردند

به گزارش مجله سایه، تیم های رم و آرسنال توانستند به جمع هشت تیم پایانی مسابقات لیگ اروپا صعود نمایند.

لیگ اروپا، حذف شاگردان مورینیو با شکست مقابل یاران محرمی، رم و آرسنال صعود کردند

با ما سفر کنید و با تورهای تابستانی اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال لیگ اروپا، پنجشنبه شب با چهار ملاقات شروع شد که رُم در کیف با نتیجه 2 بر یک مقابل شاختار دونتسک پیروز شد.

جونیور مورائس در دقیقه 59 برای شاختار و بورخا مایورال در دقایق 48 و 72 برای شاگردان پائولو فونسکا گلزنی کردند تا رُم با کسب پیروزی 5 بر یک در مجموع دو ملاقات رفت و برگشت، راهی دور یک چهارم نهایی گردد.

آرسنال هم در استادیوم امارات لندن با نتیجه یک بر صفر مقابل المپیاکوس بازنده شد، اما با توجه به فزونی 3 بر یک در بازی رفت، به جمع هشت تیم پایانی رقابت ها صعود کرد.

پنجشنبه شب همچنین مولده با نتیجه 2 بر یک از سد گرانادا گذشت، اما مجموع دو بازی رفت و برگشت به فزونی 3 بر 2 گرانادا و صعود نماینده اسپانیا به یک چهارم نهایی انجامید.

یاران صادق محرمی هم در غیاب این بازیکن در 90 دقیقه با نتیجه 2 بر صفر مقابل تاتنهام پیروز شدند، اما فزونی 2 بر صفر تاتنهام در بازی رفت باعث شد این مسابقه در وقت اضافه ادامه یابد. تیم کروات گل سوم را هم در دقیقه 106 به ثمر رساند تا شاگردان ژوزه مورینیو از گردونه مسابقات کنار بروند. میسلاو اورشیچ در دقایق 62، 83 و 106، هر سه گل این مسابقه را وارد دروازه تاتنهام کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 فروردین 1400 بروزرسانی: 15 فروردین 1400 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 7349

به "لیگ اروپا، حذف شاگردان مورینیو با شکست مقابل یاران محرمی، رم و آرسنال صعود کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ اروپا، حذف شاگردان مورینیو با شکست مقابل یاران محرمی، رم و آرسنال صعود کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید